Wat vinden jouw ouders en familie van je hobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vinden ze het allemaal prima of hebben ze er tog wat moeite mee? Post het hier en laat ons allemaal weten wat jullie naasten van je hobby vinden.

Die vinden het allemaal prachtig, ze weten ook niet beter eigenlijk. Het zijn met name collega’s die denken te moeten vragen of het niet zonde van het geld is enzo. Maar daar trek ik me niet zoveel van aan.

Ze vinden het vuurwerk allemaal prachtig maar ze verklaren me tegelijkertijd voor gek dat ik er heel het jaar mee bezig ben en "zoveel geld" aan uitgeef. Ik hou m'n budget dan ook maar voor mezelf :D

Moeders vind het helemaal niks. Vaders vind het prachtig en mn vriendin ook zolang we de rekeningen maar gesplitst houden :p. Vroeg vroeger altijd een vuurwerkcadeau kaart aan mn opa en oma voor sinterklaas en kreeg deze ook altijd, die vinden het prima zolang ik oplet :D

Helaas is mijn hele familie zo goed als dood, papa/mama/opa/oma. Allemaal niet meer onder ons :(
Tante's/ooms/neven/nichten heb ik geen contact meer mee. Dus alleen mijn zusje blijft over.
En die vind deze passie helemaal prima :)

Meeste familie vind dat ik gek ben, mn vrouw accepteert mn uit de hand gelopen hobby, maar is niet altijd echt op hoogte van echt allemaal gekost heeft. Mn dochters vinden het heel leuk en oudste van 9 gaat nu ook mee naar buiten. Vaak vieren we met vrienden die ook leuk vinden en een financiële bijdrage geven.

Irritantste vind ik dat iedereen altijd wil weten hoeveel het allemaal gekost heeft, geef ik nooit antwoord op. Verklaren ze me namelijk echt voor gek:D:D:D

Meeste familie vind dat ik gek ben, mn vrouw accepteert mn uit de hand gelopen hobby, maar is niet altijd echt op hoogte van echt allemaal gekost heeft. Mn dochters vinden het heel leuk en oudste van 9 gaat nu ook mee naar buiten. Vaak vieren we met vrienden die ook leuk vinden en een financiële bijdrage geven.

Irritantste vind ik dat iedereen altijd wil weten hoeveel het allemaal gekost heeft, geef ik nooit antwoord op. Verklaren ze me namelijk echt voor gek:D:D:D

Vind dat sowieso een hele gekke vraag wat het gekost heeft, we kennen het allemaal wel. Alsof het ook normaal is om aan iemand te vragen wat ie afgelopen weekend in de kroeg heeft uitgegeven, wat z’n vis hobby kost of wat ie kwijt is aan vakantie ofzo.

Vind dat sowieso een hele gekke vraag wat het gekost heeft, we kennen het allemaal wel. Alsof het ook normaal is om aan iemand te vragen wat ie afgelopen weekend in de kroeg heeft uitgegeven, wat z’n vis hobby kost of wat ie kwijt is aan vakantie ofzo.

Nou Wesley, Ik was gisteren 66,75 kwijt in de lokale kroeg. :p

De kroeg gaat hier om 21:00 dicht op dinsdag, daarna bij een thuis gezeten ;). Dit was 1 rondje. Ook de kroeg heeft last van inflatie.

Precies dat, maar dat is geen probleem "dat moet je zelf maar weten". Als het om vuurwerk gaat is het een groot probleem blegh

Nu het toch wordt gevraagd. Mijn moeder probeert me al een jaartje of 44 duidelijk te maken dat het zonde van mijn geld is. Toegegeven, het is wel een volhoudertje, maar volslagen kansloos natuurlijk.

De rest van familie, vrienden en kennissen vinden het allemaal best. Ze verklaren me af en toe wel voor gek, maar ze gunnen mij de lol.

Ik woon nog met mijn ouders en mijn vader wil af en toe ook wel kijken naar wat ik doe vóór 00:00, maar ik heb zelf ook niemand om de hobby mee te delen wat ik ook nogal jammer vind. Toen ik vroeger (met zegmaar 1/5 van het huidige budget) met een goede vriend vuurwerk afstak vond ik het een stuk leuker om te doen. Het is altijd wel een beetje een raar gevoel nadat je om 10:00 ofzo een mooi cake of compound hebt afgestoken en dat er niemand is waar je het even over kan hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan