Wat vinden jouw ouders en familie van je hobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn moeder en mijn zusje vinden het leuk. Maar ik stook vaak alleen want niemand deelt de passie om me heen zoveel als dat ik het doe. Natuurlijk kijken ze wel een als ik een dikke pot afsteek en heb ik enthousiast publiek.

De vrouw des huizes stemt PvDD. Need I say more? Zonder gekheid, van binnen vind ze het onzin en zonde geld. Totdat ze ziet hoe enthousiast ik altijd ben en wat het voor mij betekend. Het is voor mij meer dan een avondje "geld verbranden". Dat ziet zij gelukkig ook.

Gedurende het jaar is het wat rustig maar zodra het begint te kriebelen is het ook gelijk: Ohw god, daar zijn de vuurwerkvideo's weer..". Vorige week kwam m'n oudste dochter(bijna 5) naar mij toe. "Papa, wanneer gaan we vuurwerk afsteken?". Toen zat mijn vrouw wel even met een facepalm aan tafel.. :thumbsup:

Financieel gaat het goed omdat ik een vrij strak budget heb elk jaar en daar zelden overheen ga.

Na een aantal jaar voor gek verklaart te worden door de - meegenietende - buren, spotte ik een paar weken terug toch echt een buurman met verdacht grote dozen uit België :handsup:
We gaan de goede kant op

Ouders en één broer hebben het min of meer omarmt en doen (kleinschalig) mee. Andere broer en schoonzus komt ieder jaar weer de vraag: hoeveel heb je dit jaar weer uitgegeven? Met als altijd één juist antwoord: genoeg. Maar wij freaks weten wel beter, je hebt namelijk nooit genoeg :p

Iedereen kan het wel waarderen, zolang de hoeveelheid maar enigszins beperkt blijft. Vaders gaat graag mee tijdens het ophalen, dat is altijd erg mooi! Met zijn allen om 00:00 dan buiten staan is mooi en dan geniet iedereen ook absoluut mee!

M'n vriendin vindt het vooral leuk voor me, als ik me maar aan m'n budget hou. Dat lukt natuurlijk altijd :wink:

Vroeger vonden ze het maar gek en zonde van het geld. Tegenwoordig hoort het er helemaal bij en vragen ze het hele jaar door of ik al besteld heb.

Mijn moeder wilde dit jaar niet weten welk bedrag ik er in totaal aan uit had gegeven, maar ze vindt het wel erg mooi. Mijn broer doet gezellig mee haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan