Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meeste familie vind dat ik gek ben, mn vrouw accepteert mn uit de hand gelopen hobby, maar is niet altijd echt op hoogte van echt allemaal gekost heeft. Mn dochters vinden het heel leuk en oudste van 9 gaat nu ook mee naar buiten. Vaak vieren we met vrienden die ook leuk vinden en een financiële bijdrage geven.
Irritantste vind ik dat iedereen altijd wil weten hoeveel het allemaal gekost heeft, geef ik nooit antwoord op. Verklaren ze me namelijk echt voor gek![]()
Vind dat sowieso een hele gekke vraag wat het gekost heeft, we kennen het allemaal wel. Alsof het ook normaal is om aan iemand te vragen wat ie afgelopen weekend in de kroeg heeft uitgegeven, wat z’n vis hobby kost of wat ie kwijt is aan vakantie ofzo.
dan kun je niet veel hebben , dat zijn maar een paar drankjes tegenwoordig en toch een kater hebben niet best hahaNou Wesley, Ik was gisteren 66,75 kwijt in de lokale kroeg.![]()
De kroeg gaat hier om 21:00 dicht op dinsdag, daarna bij een thuis gezeten. Dit was 1 rondje. Ook de kroeg heeft last van inflatie.
Cola beerenburg of baco kost snel 5,5 a 8,5 euroHoop ik voor je dat je er wel met een aantal hebt gezeten![]()
hahaha herkenbaar , maar elke week naar de kapper hoor je ze niet over he ?Ze vinden het leuk, maar begrijpen dat er zoveel geld naar toe gaat :![]()
hahaha herkenbaar , maar elke week naar de kapper hoor je ze niet over he ?![]()