Wat vinden Edenaren van een vuurwerkverbod?

Bastiaan91

VWC lid
Zag hem voorbij komen en eigenlijk klik ik het nooit aan omdat ik vtv al weet dat dit soort interviews nergens op slaan.

Wel geteld 3 mensen die ondervraagd zijn en allemaal 70 plussers xD

Jammer dat ze de reacties uitzetten, maar snap wel waarom ze dat doen haha.

Vuurwerk wordt weer samen gehaald met de plofkraken en aanslagen.

• Like
Waarderingen: Kees
De hele mikmak wordt er bijgehaald dit jaar. Mij valt op, nog meer als voorgaande jaren. Alles om vuurwerk maar in een kwaad daglicht te zetten. Bah!! het is een ware hetze aan het worden.

Beste blijven die geinterviewde bejaarden veilig achter het glas zitten met een glaasje ranja en hun kleine keffertjes.....

Volgend jaar huur ik wel weer wat in Polen op een afgelegen lokatie , dit jaar godzijdank op een lokatie waar niemand zal lopen zeiken/last van heeft en ik lekker bij de vuurkorf mn cakes kan afsteken...

Ik zelf woon juist aan een stuk wat speciaal is voor de honden om uit te laten. Maar kan je vertellen, ik wacht altijd netjes tot ze voorbij zijn. En dat weten ze hier ook heb vaak zelfs bedankjes gehad daarvoor.
Tot vorig jaar hadden we zelf ook nog een hond, nou die had gelukkig geen last van, maar van zijn baasje die over enthousiast was altijd 😛

Ik ben in 2008 op mij zelf gaan wonen, van het plaatje Eck en Wiel naar Tiel.
Ik heb vanaf die tijd altijd oud & nieuw samen met Jawe gevierd. Ja woont in Ede, we vierden tot ongeveer 10 jaar geleden altijd bij zijn moeder, nu een paar jaar bij familie in Veenendaal.
Ik verbaasde mij steeds weer hoeveel vuurwerk er in Ede en later Veenendaal de lucht in gaat.
Mensen die door stoken tot 4:30 uur en met een hele groep een leuk feestje hebben.
Maar het lukt ze toch weer om uit de krochten van Ede een aantal negatievelingen uit de drek te trekken die voor een vuurwerkverbod zijn.
Maar ook in mijn buurt (Tiel Passewaaij) wordt lekker gestookt. Het is heel apart/grappig om tijdens de Zena tropy iemand tegen te komen, die 500 meter van mij af woont en elk jaar met vrienden lekker oud en nieuw viert.

Om een detail te geven, Jaco (vuurwerkwinkel) is na corona steeds s'middags op 31-12 compleet leeg gekocht.
Ik heb het filmpje gerapporteerd. Gel*l in de ruimte.

Laatst bewerkt:
Ik heb vanaf die tijd altijd oud & nieuw samen met Jawe gevierd.
Ik verbaasde mij steeds weer hoeveel vuurwerk er in Ede en later Veenendaal de lucht in gaat.
Mensen die door stoken tot 4:30 uur en met een hele groep een leuk feestje hebben.
Maar het lukt ze toch weer om uit de krochten van Ede een aantal negatievelingen uit de drek te trekken die voor een vuurwerkverbod zijn.

Om een detail te geven, Jaco (vuurwerkwinkel) is na corona s'middags op 31-12 compleet leeg gekocht.
Ja en ze gaan ieder jaar weer los, kennis van me werkt er. En die is iedere keer weer verbaasd met wat voor bestellingen er binnen komen.
Losse verkoop ook altijd gekte!

Vorig jaar heb ik het in veenendaal gevierd en daar verbaasde het mij ook hoe los het ging, zelfs in de nieuwe wijk.

En dan interviewen ze precies de oudjes die vol tegen zijn. Terwijl er wel degelijk ook veel liefhebbers wonen hier.

Ja en ze gaan ieder jaar weer los, kennis van me werkt er. En die is iedere keer weer verbaasd met wat voor bestellingen er binnen komen.
Losse verkoop ook altijd gekte!

Vorig jaar heb ik het in veenendaal gevierd en daar verbaasde het mij ook hoe los het ging, zelfs in de nieuwe wijk.

En dan interviewen ze precies de oudjes die vol tegen zijn. Terwijl er wel degelijk ook veel liefhebbers wonen hier.
Ik heb daar de afgelopen jaren 2 keer een bestelling gedaan, want Jaco verkochte night howler van Weco Duitsland.
Ongelofelijk hoe druk het daar is en dat er op 28/29ste al lijsten hangen, dit is uitverkocht en komt niet meer binnen.

Laat je niets wijsmaken mensen, dat vuurwerk niet meer leeft in Nederland.
Tijdens en na corona is het lontje op vuurwerk gebied gaan branden en brandt steeds meer.

Jaco heeft een bijzonder hoge reputatie in de hele gemeente. Ik haalde vanuit Lunteren ook altijd mijn vuurwerkjes daar. Trouwens ook een dorp waar gigantisch veel gestookt wordt in veel buurten. Vuurwerk leeft inderdaad echt. Goed om te zien!

De hele mikmak wordt er bijgehaald dit jaar. Mij valt op, nog meer als voorgaande jaren. Alles om vuurwerk maar in een kwaad daglicht te zetten. Bah!! het is een ware hetze aan het worden.

Dit is al dik 13 jaar een jaarlijkse hetze gevoerd door de misbaksels van Groen Links en Partij Voor De Dieren.

Laatst bewerkt:
Ik heb vanaf die tijd altijd oud & nieuw samen met Jawe gevierd. Ja woont in Ede, we vierden tot ongeveer 10 jaar geleden altijd bij zijn moeder, nu een paar jaar bij familie in Veenendaal.
Maar ook in mijn buurt (Tiel Passewaaij) wordt lekker gestookt. Het is heel apart/grappig om tijdens de Zena tropy iemand tegen te komen, die 500 meter van mij af woont en elk jaar met vrienden lekker oud en nieuw viert.

Om een detail te geven, Jaco (vuurwerkwinkel) is na corona steeds s'middags op 31-12 compleet leeg gekocht.
En dat te bedenken dat Jaco 50 ton opslag heeft en ook nog wordt bijgevuld.

Vuurwerk leeft hier zeker, maar ik denk dat dat voor heel Nederland geldt.

Ze weten helaas de tegenstanders er goed uit te filteren, terwijl de werkelijkheid zooo anders is.

Mijn ouders en al hun vrienden lopen ook al bijna tegen de 70 aan, maar no way dat die een verbod toejuichen. Zelf afsteken doet niemand van hun, maar een verbod op consumenten vuurwerk vinden ze maar onzin.

Back
Bovenaan