Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik dan hier een beetje op het forum aan het neuzen ben met een glas cava. Mijn zoon vertrekt om 01:00 naar een feestje dus het plan is om alles te schieten voor die tijd :)

Alles netjes opruimen in de straat, eventueel brandende cakes blussen. Daarna een begin maken aan de overgebleven appel beignets en oliebollen, met een fles champagne. Vervolgens napraten met het gezelschap over wat zij het mooist vonden. :yes:

Hier tot een uur of 5 bij de vuurtonnen gestaan en zo mooi alle vuurwerkresten kunnen verbranden.

bij komen van al die dagen kruitstress.. na genieten buiten en natuurlijk ABBA happy new year aanzetten en ff wat hapjes eten :D
en dan de zooi die je over hebt opbergen hahah.

Onder het genot van een biertje met vrienden de vuurwerkresten opgestookt in een vuurton. Dit tot in de vroege uurtjes.

Als alles is afgeschoten dan heb ik zoiets van 'zo, de klus is weer geklaard!' Daarna vooral rustig aan doen! Hapje en een drankje, beetje opruimen, rustmomentje pakken! Nog een wandelingetje doen, kijken wat er allemaal ligt! Daarna voldaan naar huis!

Dit jaar vooral m’n zoontje weer een beetje tot rust krijgen. Die is bijna 5 en hebben we dit jaar voor het eerst wakker gemaakt om 23:45. Al dagen was ie hyper en hij vond het fantastisch. Daarna met geen mogelijkheid meer zijn bed in te krijgen, dus om 02:00 samen voldaan naar bed.

Tempo neemt na 02:00 meestal wel af maar blijf eigenlijk altijd wel door stoken tot het op is. Meestal met de vaste 5 a 6 mensen staan we dan tot een uurtje of 5 te kletsen bij de vuurtun. Dit jaar vanwege het weer om 4u naar binnen gegaan

Laatste jaren doe ik niks meer. Stoken tot 2.00uur, naar binnen en niet veel later het bedje in. Voorheen was het altijd de volgende midag pas thuis, maar daar moet ik niet meer aan denken :rolleyes:

Nou aardig gelukt. Tot 1.45uur gestookt. 2.30uur lag ik lekker in het bedje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan