wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Lekker rustig nog even wat filmpjes terugkijken, en naar bed gaan. Ik heb na 2018-2019 en 2020-2021 de nacht doorgehaald om de vuurwerk compilatie te editen, en hem zo vroeg mogelijk online te hebben. Maar dit doe ik echt niet meer, afgelopen jaarwisseling was ik vergeten mijn laptop aan de oplader te leggen. Gevolg: video onderbroken met uploaden, stond uiteindelijk pas aan het eind van de middag online, niet echt vroeg meer. Zaten ook zoveel editfouten in dat ik besloten heb om hem opnieuw te bewerken en later dit jaar online te gooien. Maar goed, dit dwaalt een beetje af. Na 2:00 dus gewoon gaan slapen.

Al het karton op een hoop gooien, fik erin en na afloop netjes de straat aanvegen. Dit allemaal onder het genot van een lekker biertje en goed gezelschap :).

Als het vuurwerk op is dan is het tijd om aan te sluiten bij hetgeen waar de rest van het gezelschap al de hele avond mee bezig was: zuipen :D

Om 02:00 sta ik vaak nog alleen op straat. In alle droevenis steek ik dan vaak nog een pakje jumping jacks af. Is voor mij altijd een afsluiter.

De kinderen op bed leggen. Begin maken met het huis op orde maken maar dan toch besluiten dat we het in de ochtend gaan doen. Nog een drankje doen met vrouw en napraten over het gezellig het allemaal was..

Uitgeteld op straat staan en bedenken dat dat het weer was voor het jaar. Daarna de grootste zooi bij mekaar rapen en dan lekker de douche in. Tot slot nog even rondkijken op vwc of er al wat leuks gepost is:)

De eerste grote rotzooi opruimen zodat niemand daar last van heeft. Daarna lekker bij de vuurkorf staan met degene die er op dat moment nog zijn. Eindelijk weer lekker eten, want dat gaat in de dag ervoor altijd wat minder ivm de spanningen. Dus lekker in alle rust genieten van alles wat geweest is.

Uitgeteld op straat staan en bedenken dat dat het weer was voor het jaar. Daarna de grootste zooi bij mekaar rapen en dan lekker de douche in. Tot slot nog even rondkijken op vwc of er al wat leuks gepost is:)
Das zonde ik laat die vuurwerk lucht nog lekker aan me lijf hangen:yes:

Zo lang mogelijk nagenieten! Even het 'wow' gevoel verwerken, want meestal is er weer een hoop afgestoken! Meestal ook nog even napraten met wat buren en kennissen die zijn komen kijken. En dan komt het gevoel dat het weer voorbij is ....

De eerste grote zooi opruimen en daarna lekker rond de vuurkorf of binnen nog een borreltje doen. Af en toe nog een klein fonteintje stoken ..

Poeh opruimen direct klaar zetten voor de gemeente die het dan opruim verder de vuilniswagen in sinds dit jaar. Daarna ga ik douchen, daarna rustig naar beneden eten. Bak meestal nog wat dubbele kipvleugels een bittergarnituurtje en drink nog een champagnefles op. Op tv zoek ik nog wat vuurwerkshows op van andere landen kijk ik dan terug. En natuurlijk eet ik alles op wat op oudejaarsdag is bereid namelijk een koud buffet heerlijk met stokbrood zalm en wat salades.

Op de een of andere manier beland ik altijd op de bank met een flesje Hertog Jan in mijn hand, kijkend naar de zoveelste herhaling van de Toppers in Concert.

Compounds en grotere cakes opruimen en verder een pilsie drinken met de vrienden/familie met wie ik het vier. 1 januari om 10:00 ruim ik de rest altijd op.

Bij mij is het vaak op naar huis en slapen. Na het schieten van de 0:00 show word er niks meer afgestoken, we stapelen de boel op voor een mooi kampvuur en drinken daar 1 of 2 biertjes bij. Daarna nog even binnen zitten en dan is bij mij de batterij echt leeg, die dag kost mij zoveel energie dat ik het niet tot 4 uur meer redt.

Nog heel even genieten van de heerlijke dag en dan mijn bed maar eens opzoeken. Blijf meestal wel als laatste nog even beneden zitten. Even voor mezelf de dag doornemen. (en alvast een lijstje maken met de toppers van de avond :D )

Vroeger ging ik nog even door, lekker drankjes doen met vrienden etc maar ook ik wordt een dagje ouder en de kids staan de volgende ochtend "gewoon" weer rond 7 uur naast ons bed.... :bonk:

bier drinken, kut roepen, stoer rondkijken en op de grond spije :D

vaak rond een uurtje of 2 naar de vriendengroep even nog een biertje doen. En dan weer naar huis slapen. Moet wel zeggen ik werk dan in een vuurwerkwinkel. En als je dan 4 dagen vollop hebt gewerkt heb je de 31e savonds echt de pijp leeg. En dan zijn 1 en 2 januari echt 2 uitslaapdagen.

Lekker met een biertje in de hand rond de vuurkorf staan met vrienden, familie, en buren. Muziek op een beetje normaal niveau qua geluid, goed wat te eten en voldoende te drinken. Vaak wordt het zo wel een uurtje of 5. Dag erna rusten we wel weer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan