Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Na 02.00 uur toch wel buiten nog, mits het weer het toelaat, met vrienden en familie wat drinken nog enzo.

Vorig jaar een een half ton/vat gebruikt als vuurkorf mooi het afval opgefikt:) familie en vrienden erbij beetje drinken dus dit gaan we dit jaar weer doen:)

eerst opruimen met zijn allen en daarna aan het bier. volgende dag een rondje door de straat kijken wat er is afgestoken

Even kalm op de bank zitten, napraten met een portie appelbeignets en diverse hapjes die er nog zijn. Als we weggaan of de visite weggaat (ligt aan waar je het viert) nog even kijken wat er opgestapeld staat en fotootjes maken. Afsluitend nog even de Oudejaarsloten controleren en dan tevreden, maar weer niet als miljonair, gaan slapen.

Naar 2 uur meestal nog even buiten bij praten en met een biertje daaran binnen nog wat gezellig wat drinken en wat hapjes tijds fout uur op tv altijd wel leuk die oude goede nummer van vroeger..... en daaran even slaapen en de volgende dag weer rond 9 uur buiten om het opruimen..:p

Meestal red ik 02.00 net of niet eens tussen door wat eten bij kletsen en de lichter kater begint al. Hoe het dit jaar is weet ik niet. Weet niet precies wat ik ga doen. Of ik veel vuurwerkhaal of niet. In het begin van het jaar weinig werk gehad. En nu gelukkig hogere uurloon en muur uren. Dus denk dat we wel weer ruimte vrij komt voor een leuke collectie. Maar gezien het overlijden van me ma afgelopen jaar die 4 dagen naar oud nieuw in het ziekenhuis belande. Is het gevoel allicht anders.

Proberen me collectie op te stoken totdat mensen gaan klagen, opruimen, bier drinken, nagenieten en met een hele grote glimlach slapen :D

Vaak zit ik na 2 uur nog eventjes televisie te kijken (gemiste cabaretvoorstelling, muziek) en tegelijkertijd ook achter mijn computer (meldingen verwerken in Excel, foto's/video-beelden verwerken etc). Ook paraat staan voor eventueel nog meldingen. (Vuurwerk is vaak al op na half 1, dan ga ik meestal al rondfietsen door mijn wijk om het vuurwerk te fotograferen)

Lekker binnen nagenieten, onder het genot van een hapje en een drankje, met de lichte vuurwerkkater toch alweer in het achterhoofd...

Nadat ik klaar ben, naar de vrienden toe, daar meestal wel de nodige alcoholhoudende versnaperingen nuttigen en dan naar een feest/discotheek en dan in de morgen rond 8 uur weer naar bed.

Eten heel veel eten want ik krijg de rest van de dag niet zoveel binnen door de kruit stress ofso. En natuurlijk een paar drankjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan