Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Zelf rond 0:30 echt wel door mn spul heen. Aangezien dit het laatste jaar is rond 1:00 even op de fiets stappen om naar wat hotspots in het dorp te fietsen. Zolang mogelijk genieten van wat de lucht in gaat.

2:00 gaat het lampje wel uit 😴

Om 02:00 zijn we nog niet klaar…..en aangezien het de laatste keer is(of misschien nog niet)
Gaan we wel door tot een uurtje of 3…… maar dat zijn dan wel de fakkels en de fonteinen want daar sluiten we altijd mee af……

Hoogstwaarschijnlijk heb ik nog wat Rubro producten over die ik ook maar afsteek zoals een verdwaalde Transbomber of misschien wel de Galacticos...

Zodra het vuurwerk op is (meestal rond 00:30 al wel), dan trek ik lekker wat biertjes los.
Dit is ook hoe mijn oud en nieuw er meestal uitziet. Al moet ik zeggen dat ik niet meer helemaal alcoholloos 0.00 uur haal. Dat was andere jaren wel het geval maar alleen drinken is ook zo ongezellig voor de visite. Ik beperk de alcohol wel tot het vuurwerk op is.

Na het stoken alles wat nog aan cakes en compounds op straat staat in de vuurton. Even nagenieten met een pilsje en daarna kan het zuipen dan uiteindelijk beginnen rond 02:30 uur.

Lekker naar binnen en aan de zuip met wat verlepte toastjes met de tv op de 'kultnacht' van de duitsers.
De chef ligt meestal rond 3 uitgeteld op de bank en dan nog een lekkere glas rum, sigaartje en vwc tot laat.
De ranzig geworden toastjes tonijnsalade zijn mijn favoriet. Nog een paar pils achterover hijsen, beetje de ergste rommel opruimen en dan in coma.

Een goed glas Japanse whiskey en een goede sigaar. Daarna even kijken hoeveel ik verloren heb in de staatsloterij en wat mensen de beste wensen doen

Back
Bovenaan