Wat steek jij als laatste af om 02:00 uur

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Op vraag van Sethjuh dit topic.
Zoals de naam al zegt, wat steek jij aan als laatst om 02:00.

Sethjuh bedankt voor je PM.

In mijn geval wordt dat de Silver Salute of de Mega Boost. Dan is de cirkel rond nadat ik 16 uur ervoor met hetzelfde ben begonnen.

Niet om 2.00 uur, maar steek het volgende als laatste af. Nagenoeg gelijk:
- 4x Bonfireworks Treasure island
- 2x Showtime Fast Wistling
- 5x Dynasty Silver salute

Op het laatste moment nog wat strijkertjes en wat nitraten misschien. Het lot zal bepalen wat uiteindelijk het aller-aller-allerlaatste is, maar een mat of een pot of iets dergelijks zal het niet zijn.

Ik kan wel zeggen "'t wordt een strijker", maarja, als je toch bezig bent waarom dan niet ook nog wat kanonslagen? Of nog een nitraat nu het nog kan, laatste kans!

Ik weet niet of het het allerlaatste is wat ik af zal steken, maar mijn finale moet als volgt worden:
ADHD met halverwege een Crackling Meteors, gevolgd door 3x Silver Salute en als laatste 5x Zink 902 om het in stijl af te sluiten :thumbup:

uhmm weet niet of t dan al 2 uur is of is geweest :p meestal al geweest maar tis maar net wat er nog voor de hand ligt t grote spul is dan al grotendeels op :) hou altijd wat over voor verjaardagen of wat anders in het jaar maar wat ik t laatst doe is elk jaar weer een verassing :D:)

We beginnen om 1 uur met de rest van het kleine spul op stoken en steken wat dozen enz. In de fik en alle lege cakes en ander rommel.

ik ben er nog niet helemaal overuit. optie 1) 2x treasure island in V-shape met daar achter een Camuro king. dit lijkt mij een erg mooie sier finale.
of 1 colourfull thundertail gevolgd door 3 Silver Salute's tegelijk. dit lijkt me een heerlijke knal finale. qua geld kom je op hetzelfde neer dus dit moet ik nog bekijken of ik een mooie sierfinale wil of een keiharde knal finale.

haha, gewoon wat er nog maar over is :D
ik zorg er altijd wel voor dat er nog genoeg klein grut overblijft om een beetje mee door te klooien de hele nacht, we gaan echt niet strak om 02:00 uur naar binnen :wink:

Ik weet haast wel zeker dat ik dan niet klaar ben :p

Maar als laatste zal het wel een nitraat ofzo zijn, iets in die richting..

Wij vieren het met een best grote groep. 1 van hen heeft een rek gemaakt waarin
12 X 4 Inch in combinatie met 100 knalpatronen (die op de shell gelegd worden) als laatst afgestoken zullen worden.
Dit alles in Vshape.

Dat zal wel een spektakel zijn.

ik heb echt nog geen idee, goed topic want dan kan ik er nu over na gaan denken.
2 uur is trouwens niet het eindpunt van mijn avond maar wel de tijd voor laatste project in de straat:)

Back
Bovenaan