Wat steek jij als laatste af na de jaarwisseling?

Ruben

VWC lid
Achja! Als er ook een topic is wat je als eerst afsteekt om 10 uur en na 12 uur dan kan dit topic er natuurlijk ook bij.

Wat steek jij als laatste af na de jaarwisseling? Waar sluit jij het feest mee af? Een knallend einde? Hou jij speciaal iets achter de hand om de buurt om 2 uur nog even wakker te houden?

Gewoon wat als laatste over is. Ik denk dan dus aan een paar rotjes. Ik doe niet echt aan een afsluiting.

Meestal gaat het publiek rond 1:30 naar huis dan heb ik nog een half uurtje dat ik nog rustig wat pijlen en cakes schiet. Het is net wat ik als laatste in mijn handen heb :)

meestal ga k nadat k het grote spektakel heb gedaan nog ff met vrienden de restanten opstoken. dus waarschijnlijk zal dit gewoon wat klein gruit zijn dat nog over is.

He, leuk topic...
Ja, ik wil niet graag opgaan in de massa.
Dus ja, mijn einde zal de buurt wel even wakker maken.

dit is idd wel een leuke, haha
het word nog even kiezen.

of de finale pallet met:

3 x Hot cannon
10 x Glorius mine cake
3 x Fluted 500
3 x Secret salute
4 x Hypnotised
6 x silver salute
8 x Hoogmoed

of het word een van de mooie jorge blokken zoals de 1010. 353, of 436

Erg origineel verzonnen Ruben! leuk topic. sinds twee jaar doe ik nou aan het einde van het feest nog een leuk doorlont projectje vorig jaar was dit 2x de endeavour met de camuro king wat erg geslaagd was. dit jaar wil ik een ander soort finale houden met zoveel mogelijk harde knallen in een korte tijd. wat ik daarvoor ga gebruiken weet ik nog niet maar aangezien de Secret salute hier goedkoper is als de Silver salute en meer knallen bevat is er een grote kans dat hier aan het einde van HET feest een flink aantal secret salutes doorgelont staan. maar dit kan echter nog veranderen.

Haha ik wil het graag posten maar de laatste drie dingen die de lucht in gaan zijn zo hard dat ik dat eigenlijk niet kan

En ja ik denk aan de veiligheid van mijn mede mens als deze dingen gestookt worden.:D

Ow ja voordat mensen negatief gaan doen, het word in een mega ultra leegstaand weiland ver weg van de mensheid gestookt. Behalve het publiek dan :bye:

Een silver salute is wel een leuk idee inderdaad. Er blijven sowieso altijd nog wel wat nitraatjes ed. over.

Back
Bovenaan