Knettermans VWC lid 2 jan 2024 #121 Bij mij was het de Raptor Princess die als eerste de lucht in ging, lekker rambakkie en perfect voor zo'n moment dat het nog vrij rustig is.
Bij mij was het de Raptor Princess die als eerste de lucht in ging, lekker rambakkie en perfect voor zo'n moment dat het nog vrij rustig is.
Gototop VWC lid 2 jan 2024 #122 Knettermans zei: Bij mij was het de Raptor Princess die als eerste de lucht in ging, lekker rambakkie en perfect voor zo'n moment dat het nog vrij rustig is. Klik om te vergroten... Zelfde hier! Raptor was ook wel echt een brute starter hoor, de buren hadden de transbomber neergezet dus ik had concurrentie
Knettermans zei: Bij mij was het de Raptor Princess die als eerste de lucht in ging, lekker rambakkie en perfect voor zo'n moment dat het nog vrij rustig is. Klik om te vergroten... Zelfde hier! Raptor was ook wel echt een brute starter hoor, de buren hadden de transbomber neergezet dus ik had concurrentie
Djaimy VWC Moderator Forumleiding 2 jan 2024 #123 Hier begonnen met de Obsessed en Break out Box van Wolff. Prima opening hoor!!
L Lambal VWC lid 2 jan 2024 #124 Afgelopen jaar begonnen met de Black Hawk (compound met 4 dieren cakes van China Red). Beviel prima. Mooie variatie en enorme burst.
Afgelopen jaar begonnen met de Black Hawk (compound met 4 dieren cakes van China Red). Beviel prima. Mooie variatie en enorme burst.