Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idem dito rustig met fonteintjes beginnen voor de kleintjes (3x 1 jarigen aanwezig) die niet veel later alweer naar bed gaan. Hopelijk worden ze snel aangestoken als vuurwerkliefhebber :yes:

Heb hier nog wat oudere fonteinen staan,Thiera/Familie Suprise/Power Parade etc samen met wat bengalen en om even wat mensen wakker te schudden Whistle Caps ofzo

Om 6 uur gaan we denk ik starten met wat 2 inch arrows, toch al donker dus effe lekker voor m'n eigen wauw effect XD

Meestal plan ik dit niet van tevoren. Kort voor 18:00 uur pak ik een artikel waar op dat moment mijn aandacht naar uit gaat en daar begin ik dan mee. Meestal is dit wat klein spul gevolgd door een cake.

Maar nu heb ik er wel al over nagedacht en aangezien ik verschillende crackling fonteinen heb besteld, lijkt het mij mooi om die meteen om 18:00 uur af te steken.

Zo zal ik beginnen met de Titanium Thunder Fountains gevolgd door de Conic Crackling Brothers en om het crackling spektakel af te sluiten mogen de Crackling Fontänen van Funke in actie komen. Lijkt me ook een leuke volgorde en kijk er in ieder geval al erg naar uit. Als ik dan wat klein spul heb gehad, dan zal ik volgen met de Sky Symphony van Beko. Die wil ik mooi op een rustig moment afsteken om er in alle rust van te genieten en het product echt tot zijn recht te laten komen.

Hieronder nog een filmpje van Pyro Is Art om alvast in de stemming te komen.

Als ik dan wat klein spul heb gehad, dan zal ik volgen met de Sky Symphony van Beko. Die wil ik mooi op een rustig moment afsteken om er in alle rust van te genieten en het product echt tot zijn recht te laten komen.

Wat een topper was dat vroeger, van die fluit kon je echt genieten ging zo lang door. Was dat oude voorraad ergens of wordt hij opnieuw geïmporteerd?

Krijg dan ook flashback naar de jaren dat Beco de Sky Screamers had die ging door merg en been zo rauw. En de Amazing Yellow Cabs van Proline die ook weer een andere klank had.

Wat een topper was dat vroeger, van die fluit kon je echt genieten ging zo lang door. Was dat oude voorraad ergens of wordt hij opnieuw geïmporteerd?

Krijg dan ook flashback naar de jaren dat Beco de Sky Screamers had die ging door merg en been zo rauw. En de Amazing Yellow Cabs van Proline die ook weer een andere klank had.

Ja de Sky Symphony is echt bizar goed. Echt veruit de beste 3-traps fluiter die ik ken. Tijdens de afhaaldagen kan ik de Sky Symphony ophalen en deze is niet opnieuw gemaakt. Een zelfde soort artikel met een vergelijkbare kwaliteit gaan we niet meer terug zien vermoed ik.

Het wordt dit jaar de Double Whammy, omdat deze dusdanig matig presteerde op de demo's. Door deze als allereerste product te schieten is het sowieso een fijn moment, en kan ik hem in alle rust beoordelen.

Dat word als het droog is 4x de scream battery 25sh + 2x de screaming vulture 75sh……..je mot wel goed beginnen natuurlijk :D

ik denk dat de Katan Special #4 hier als eerst de lucht in geschoten wordt. Een dikke fluit bak maakt gelijk iedereen alert in de buurt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan