Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit hier ook aan te denken, te beginnen met een mooi rustig 30mm blok, in mijn geval ook een Garden Party 2. Aan de andere kant wil je juist om 18:00 eventjes goed rammen.

ja daar twijfel ik ook een beetje mee.

Misschien begin ik dan met de Turbo display box van Magnum en plak ik daar nog de Rock & Raw van Wolff aan vast.

Laatst bewerkt:
Dit jaar waarschijnlijk niks, waarschijnlijk begin ik wat later op de avond. Wat het dan gaat worden, nog geen idee.

Afgelopen jaar had ik de Bora Bora 4x met 2x de imagination van CR.
Dit jaar is de bedoeling om de hele lijn van de salute serie van Katan te doen alles 1x achter elkaar red, blue, gold en crackling.

Maar ik mis de crack salute nog.

Naar alle waarschijnlijkheid de Madhouse van Wolff, een 480 shots 20mm rammer. Compounds met groter kaliber later op de avond :biertje:

Denk dat ik dit jaar eens ga beginnen met de w-triple layer. Vind dat echt een mooi blok met flink wat geweld. Even laten zien dat onze 8 uurtjes zijn begonnen.

Bij ons is het de laatste jaren bijna een traditie geworden dat heel de straat om 18:00 naar buiten komt om vuurwerk af te steken, de vuurtonnen aan te maken en een drankje te doen.

Denk dat het dit jaar 2 x cairo crackling en een nog te bestellen box gaat worden.

Meestal begin ik samen met de kinderen met wat klein spul en daarna wat cakes maar dit jaar ga ik er gelijk lekker tegenaan, even de straat wakker maken met een leuke box. Ik denk dat de starter de Sylvester Mainframe of de Raptor Princess gaat worden.

Meestal begin ik samen met de kinderen met wat klein spul en daarna wat cakes maar dit jaar ga ik er gelijk lekker tegenaan, even de straat wakker maken met een leuke box. Ik denk dat de starter de Sylvester Mainframe of de Raptor Princess gaat worden.

Met de Raptor open ik ook :wink:

Gelijk een lekker projectje stoken (als het weer het toelaat tenminste). Blijft toch een mooi iets als je dan na lang wachten eindelijk het resultaat ziet van eindeloos uitzoeken, volgorde en combinaties bedenken! Verder is bij mij de druk er dan ook vanaf en kan ik daarna wat relaxter stoken :handsup:

10:00 uur wordt voor mij een Valk TI Thunder 64 shots tegelijk met een Tropic Scream Salute cake .

18:00 uur wordt het een Strong Celebration 133 shots van Valk / Vuurwerkmania

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan