Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?

Deel het hier met ons.

Ik denk dat dat bij mij niet helemaal om 18:00 wordt, omdat ik dan onderweg ben van de ene stooklocatie naar de andere, maar zodra ik op de 2e locatie ben gearriveerd (waar ik de hele avond ga stoken) zal het eerste wat ik afsteek de Dragon Box 3 van Evolution zijn, dat leek mij wel een mooie om mee af te trappen.

De 18:00 show wordt er 1 met als motto ‘kwantiteit boven kwaliteit’ veel schoten voor weinig geld. Maar als ik alles bij elkaar optel kom ik nog steeds aan een behoorlijk bedrag :shocked:

Ik begin om 18:00 uur lekker rustig met wat fonteinen en zo bouwen we de avond rustig op.

Wil om 18.00 uur beginen met blokje maar heb nog geen idee welke het word maar tot nu staat deze boven aan de Ultimate Mythology Box maar ken tegen die tijd al 10x veranderd zijn :p

Ik denk gewoon rustig met een mooie 19sh 30mm cake. Tot zover het Fairytail assortiment. Of toch maar een paar salute cakes reserveren voor 18.00. Lastige vraag zeg!

Normaal begin ik met een knalcake om te starten. Dit jaar ff kijken hoe het gaat lopen

Morning glories, wondertollen (ik weiger te grondbloemen te noemen), sterretjes, fonteintjes, kortom 18:00 is voor de kids!

Om 18:00 moeten we uiteraard wel laten weten dat we weer begonnen zijn. Al een aantal jaren op rij start ik met een klein projectje, waarbij ik wat losse cakes en boxen fakkel. Wat het dit jaar gaat zijn? Nog niet echt een idee, behalve dat het dit jaar voornamelijk boxen gaan worden.

De boxen die ik voornamelijk per stuk aanschaf worden hier meestal in verwerkt met een aansluitende finale. Vorig jaar stond er een kleine planning met o.a. W-Triple Layer, 6x Wicked Whistle en 4x Wick @ Six Fan. Wellicht laten we dat wel weer gewoon doorgaan :)

Ik begin gelijk met een grote box! Na al die tijd wachten is 18.00 uur het moment van ontlading. Het moment waar ik zo naar uit gekeken heb het hele jaar! Dit jaar gaat de nano shot als eerst de lucht in!!:handsup:

Wachten jullie tot 6 uur?

Ja, dat denk ik wel. Op wat Cat. 1 en Cat anderhalf na.

En ik denk dat ik begin met een nitraatmatje van Zena. Daarna lekker van klein naar groot, door de avond heen. Ik ben inmiddels op het punt dat ik de avond niet helemaal buiten door wil brengen, waar geniet met de familie. Elk uur even naar buiten tussen de gezelligheid door.

Van 00:05 tot 01:30 ga ik dan los met het echte spul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan