Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?

Deel het hier met ons.

Heb 2 pakjes Cuckoo Cuckoo dus wil daar iets leuks mee doen, gewoon lekker simpel beginnen. Heb voor de compounds al wel een stookvolgorde, rest weet ik nog niet.

Dat mag mn dochter tzt bepalen. Ze was vandaag met oma bij de winkel geweest en had een jurkje gekregen met een vallende ster. Ze vond het op vuurwerk lijken en wil ze graag aan de 31ste :) Die heeft er ook alweer zin in. Mag alleen geen knallers meer kopen.

Fonteinen, draaizonnen en wat van die tanks en raceauto’s. Gaat niet zozeer om de kwaliteit maar gewoon lekker wat stoken met mijn zoontjes! Grotere werk komt later wel...

Op dit moment nog geen echte planning, maar dat er een 18:00 projectje komt is zeker. Even lekker losgaan met een aantal boxen met een leuke, kleine finale erachter aan. Gewoon rustig met een fakkel wat boxen aflopen!

Denk vooral leuk klein spul en fonteinen voor de kids.
Beetje aparte items zoals die raceauto’s en sneeuwman fonteinen.
Uiteraard zal er ook nog wel een leuk projectje de lucht ingaan

Om meteen met een goede rammer te beginnen Gaat de Zena Snapte Box als eerste de lucht in, daarna zie ik het wel wat te voorschijn wordt getoverd.

Geen idee. Vorig jaar voor het eerst niets om 18.00 gestookt : We sloten om 18.00 de winkel, en moesten nog opruimen en er was een mega mist.
Hopelijk dit jaar weer tijd voor een 18.00 showtje.

Een paar kleine cakes om ff het gevoel te krijgen. Meer zit er niet in, aangezien mijn budget niet zo groot is.

De vroege avond is voor de kids. Sterretjes, wondertollen, fonteintjes, morning glories. Dat is het wel zo ongeveer. Zelf begin ik vaak pas rond 23:00. Dat vind ik overigens ook het mooiste uur, van 23:00 - 00:00. Relatief rustig, het vuurwerk komt wat beter tot zijn recht en de 'spanning' richting het 00:00 moment is nog aanwezig.

Vorig jaar voor het eerst gewoon lekker rustig begonnen in plaats van andere jaren meteen los en laten merken dat we weer mogen. Het is mij goed bevallen en ga dat dit jaar weer doen. Ik pak wat sierlijke producten en we bouwen lekker op.

ik gebruik het 18.00 moment meestal om producten die ik in alle rust wil schieten te bekijken. Daarnaast vaak items die bij demo's last hadden van afdwalen of andere afwijkingen. Daarna is het aan de kids, het plezier in die ogen....eigenlijk leuker nog dan 00.00

Ik pak eigenlijk altijd een cake of kleine compound waar ik echt niet op kan wachten. Kan een nieuw product zijn, of eentje waar ik gewoon zin in heb.

Wel is het altijd iets degelijks, geen half werk. Om vervolgens wat pijlen, klein spul etc af te steken met de kinderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan