Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?

Deel het hier met ons.

Zelf vind ik het altijd erg leuk om er over na te denken, wat ik als eerste de lucht in jaag om 18:00 uur.
Vorig jaar begon ik met één van de knalcakes uit de Burst Duo. En voor dit jaar wil ik weer 'knallend' beginnen. Echter ditmaal wel met een sierlijk tintje eraan. Daarom denk aan een Final Fate, mogelijk gecombineerd met een The Ultimate van Vuurwerktotaal. :D

De kans dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren is trouwens net zo groot, als de kans dat dit nog 28649 keer gaat veranderen. :p

Ik kijk zo uit naar de Noi-Z dat ik er over twijfel om deze als eerste om 18 uur te fakkelen. Lijkt mij aan de ene kant heel vet maar aan de andere kant ook zonde, dit is toch eigenlijk een bak die je om 00.00 uur met meerdere tegelijk de lucht in moet jagen.

Maar zoals Beastmode hierboven ook al heeft gezegd gaat het waarschijnlijk nog ontelbaar keren veranderen

Normaliter niet, maar verleden jaar wel. Toen de klok 6 uur sloeg besloot ik al mijn categorie 1 vuurwerk af te steken. Paar jongeren in de buurt kwamen kijken, wat me altijd een goed gevoel geeft. En, man wat was het veel. Maar het beste was nog, dat, ik verleden jaar nog 1 of 2 foto's verkocht ook aan de lokale krant en daarmee dus al het geld wat ik aan dat categorie 1 vuurwerk had besteed met 2 simpele foto's (Al was het effect wat die categorie 1 vuurwerk veroorzaakte wel serieus gaaf) terug verdiend. Dit maakte de hele avond in 1x goed. En ja, ik moet zeggen, de Aldi heeft serieus GOED spul :P

Het begint saai te worden. Maar het begint steevast met een stelletje Cruiserockets. De goede dan. Daarna meestal veel klein spul want daar heb ik iets te veel van. Wat later op de avond komt het echte werk.

Ik begin altijd knallend, al een paar jaar achter mekaar begin ik met de decibell saiute, maar ga dit jaar met de final fate beginnen, aangezien ik deze voor het eerste heb.

Two days later...

De kans dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren is trouwens net zo groot, als de kans dat dit nog 28649 keer gaat veranderen. :p

Want ja. Gewoon rustig beginnen met wat leuke fonteinen is ook leuk natuurlijk. Zet er een aantal op een rij, fakkeltje er langs, en je hebt toch ook een leuke start. Plus die Final Fate is misschien leuker als het echt doodstil is op straat. :D

To be continued... :bonk:

Laatst bewerkt:
Net als vorig jaar beginnen we om 18.00 met het duitse stookfeest.
Een berg aldipijlen en cakes al het cat1 spul wat er over is , singleshots een paar pilsjes en braadworsten.
Allemaal onder het genot van de stookketel die heel de avond staat te fikken op het plein.
1 september alweer jongens wat gaat die tijd toch snel.

Ik kan daar lang over na gaan denken, maar ik weet uit eigen ervaring dat het uiteindelijk toch allemaal anders gaat dan gepland. Probeer elk jaar weer te plannen en na te denken wat voor 18:00 uur is en wat voor de rest van de avond en wat ik speciaal voor 00:00 uur wil bewaren. Tot nu toe nog nooit aan gehouden. Dus we zien het dan wel.

Zelfde hier Arvid, met bestellen probeer ik er wel een klein beetje rekening mee te houden, maar uiteindelijk komt daar nooit wat van terecht. afgelopen jaar een paar boxen en cake's gepakt en die gefakkeld. Wat het dit jaar wordt zie ik 31dec wel gok ik.

Afgelopen jaar begon ik met 3x de gigatronix van broekhoff als opening. Dit jaar denk ik met een aantal knal blokjes. Daarnaast gebruik ik tussen 6 en 8 voor producten die bij de demo's niet helemaal deden wat de bedoeling was.

Geen idee wat het wordt, even de nieuwe producten allemaal afwachten. Ik denk een paar knalblokjes of een paar secret salute en dan heel lief geaaid.

Waarschijnlijk een Sirens Salvo van Royal, puur om de buurt te laten weten dat het feest is begonnen... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan