Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
18.00 beginne mijn zoon en ik met wat rotjes spul en Duitse discounter cakes. Kartonnetje Artus voor de eerste uren iig.

Om 6 uur moet de buurt wel weten dat het weer mag toch?

Wolf Night lights 3x
Evolution Color Ghost 2x
Raw whistler
The Junk 2x
Evo bomber

komt nog wat meer bij want misschien is dit wel de laatste keer...je weet het nooit in deze rare tijden met gemeenteverboden.

Dat de gemeente het vuurwerk in jouw stad of drop verbied wil toch niet zeggen dat je niet gaat afsteken? haha. gewoon gas erop! protesteren met z'n alle:p

Het 18:00 project begint steeds meer vorm aan te nemen.
Ik begin met een aantal aandachttrekkers, strobo's, fluitcakes, harde thunderkings. Hierna de 36 shots cake uit de Burst Duo. Dan 2x de Heavy Legend 15 in V shape. Als toetje de Crackling cake uit de Atomic Bull. Misschien stop ik er nog een (paar) cake('s) tussen.

Of de Horn Whistlers... Of gewoon lekker klein beginnen en rustig aan opbouwen.

Nu ik rond zit te kijken naar alle producten die ik al heb besteld of nog in huis heb denk ik dat ik neig naar wat kleine producten om lekker de sfeer een beetje op te bouwen. Ik heb nog twee pakketten met fonteinen (Fun For All van Lesli Vuurwerk en Green Devil Box van Vuurwerktotaal) waar ik me wel even mee kan vermaken. Daarnaast heb ik ook nog een aantal pakken Happiness en Assorted Fountains (met oude logo van Vulcan), wat 90 schots matjes, 500 en 1000 schots matten. Eigenlijk nog heel veel klein vuurwerk waar ik soms meer plezier uit haal dan al dat zwaardere geweld!

Zonnen, fonteinen, een aantal producten die wellicht anders presteren dan bedoeld (op basis van demo's) en daarna laat ikan de kids losgaan met vuurpijlen, potjes, grondbloemen etc. Genieten!

Eentje die ik al heel vaak in het "klein" heb gehad, maar die in dit formaat al heel lang op de wensenlijst stond; de GBV-Weco Line of Fire. Een 1000 shots fluitblok.

Vaak waren het 300 shots versies die hier in de straat stonden. Een keer de 500 shots Spanish Storm, wat al grof geweld was. Heb heel erg zin in deze :D

Begin met de Evo Titanium Thunder ( begint met reservelont ) tegelijk met de Evo Crackling Purple en daarna de Happy Thunder Q .

Denk dit jaar 2x de Royal Legendy 150 shots (V-shape). Daarna 6x Damage Inc. Dan zouden we wel wakker moeten zijn voor wat leuke 16 shots prutpotjes :)

Poeh, ik zal waarschijnlijk beginnen met een kleine budgetbox die flink geluid maakt! De Double Demotion van VuurwerkMania denk ik!

Daarna rustig even opbouwen met klein spul met mijn zusje en de broertjes van mijn stookmaat en even goed op je laten inwerken dat de magische uurtjes weer begonnen zijn! :D

Dit jaar weinig losse cakes in de planning, dus ik ga om zes uur beginnen met een serie fonteinen en zonnen. Daarna draag ik het vuur over aan de kids voor een uur of 2 pijlen, fonteintjes, matjes en al dat andere vaak nostalgische spul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan