Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar heb ik het idee om een fluitconcertje te doen.

4x Saturn Missile opbouwend, gevolgd (overlapt) door 2x "we like it" (tegelijk). Enige probleem met die 200 shots fluitbakken is de onbetrouwbaarheid qua effectduur. Ik wil niet dat er nog 50 fluitjes na sudderen...

Dit jaar heb ik het idee om een fluitconcertje te doen.

4x Saturn Missile opbouwend, gevolgd (overlapt) door 2x "we like it" (tegelijk). Enige probleem met die 200 shots fluitbakken is de onbetrouwbaarheid qua effectduur. Ik wil niet dat er nog 50 fluitjes na sudderen...

Goed schudden voor gebruik was altijd iets dat hielp bij die Saturn Missile dingen toch? Weet het niet helemaal zeker meer, is al weer een paar jaar geleden dat ik van die raketbatterijen had.

Heb de Zena Raw Whistler ook geschoten, maar ben erg verwend door de ROTF :cool:
Dat is er een die elk jaar gaat terug komen, denk dat dat een van de laatste bakken is met zo'n rauwe gil...

Afgelopen jaar ook dezelfde combi geschoten, beviel mij erg goed :cool:

Laatst bewerkt:
Voor dit jaar weer een klein ''showtje'' op de planning;
1. Awaken - Witte
2. Stormchaser - Wolff
3. Gangster 5x - Pangu
4. Psycho 5x - Pangu
5. Gate of Heaven 1 5x - Royal
6. Dutch Thunder 2x - Hardix
7. Gravity 4x - Rubro
8. Secret Salute 5x - Rubro
9. Aftershock damage inc 14x - Mania

18.00 zal niet ons eerste stook moment zijn, dus ik zal verder geen projectje gaan schieten oid om die tijd. Ik denk dat ik om 18.00 een cakebox ga schieten en dat zal de Spectacle box 100 ( Solar Storm ) van Evolution zijn! Lekker rammen en genieten tegelijk..:D

Dit kan uit ervaring gesproken van voorgaande jaren nog echt wel gaan veranderen.

Geen idee nog, maar zal zeker weer even flink gas geven.
Optimaal gebruik maken van de weinige uren die we hebben.

Dit jaar even geen project om 18:00. Eerst maar eens rustig beginnen met een fontein denk ik. Ik ga in december verhuizen, dus ik tast het eerst eens even af haha

Rond 1800 stook ik vaak wat Duitse potjes voor mijn oudste (hij is 3 en half en helemaal wild van vuurwerk). Het mooiere bewaar ik voor 0030. Dan is hij vaak ook wel weer wakker

Meestal zit ik rond 18:00 aan tafel om met de familie te eten, wel gezellig.. maar toch wel met een beetje tegenzin. Hopelijk krijg ik het dit jaar voor elkaar om wel een mooie start voor elkaar te krijgen. Maar met wat weet ik nog niet. Waarschijnlijk een mooi pijlenpakket. Geeft gelijk mooi sfeertje vind ik altijd.

Eigenlijk gewoon met dat waar ik op dat moment zin in heb. Meestal iets kleiners (kleine cake, fontein) wat ik nog niet gehad heb en waar ik heel benieuwd naar ben. Ik begin wel rustig, om even op te warmen, om er echt helemaal in te komen, en na een uur zijn alle remmen los :devil:

Vaste prik op oudejaarsavond om 18:00 eerst "dinner for one" kijken op de duitse zender en daarna direct naar buiten voor de eerste echte rambak.Dat was afgelopen jaar de cruelty van Wolff en deze per twee geschoten! Genieten! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan