Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Bekijk bijlage 1819551

Ik zat hier een beetje aan te denken om mee te beginnen om 18:00 uur. Tekenen is niet mijn beste bezigheid zoals je ziet😉. Maar hoe kunnen we dit het best de lucht in krijgen? Is doorlonten met knetterlinten een optie? En zo ja hoe? Of gewoon fakkelen? Of visco (als dat ergens te verkrijgen)
Doorlonten met knetterlint krijg je een project wat een half uur gaat duren...
Hier wordt ook het project om 18:00 direct aangestoken, waaronder 12x klasek screamcake, 12x cairo crackling en 6x secret salute in verwerkt wordt....

Dit jaar verplaats ik mijn 18:00 moment voor het eerst naar 10:00, nu het nog "legaal" is. Nog één laatste keer een nostalgisch 10:00 project. Groots zal het niet zijn, maar 2 fluitcakes + een GBV Rambak of een Extreme Mixed Caliber lijken mij mooi genoeg! Puur voor het geluid en de sierboeketten overdag. Dat heeft toch ook wat!

Afhankelijk hoe de GBV Rambak het op de demo van Kuiper zal doen, anders beland de Extreme Mixed Kaliber in het winkelwagentje.

Inmiddels ben ik er wel redelijk over uit waar ik mee begin dit laatste jaar .

10.00 uur op deze volgorde:

6x Funke Hollenfeuer
3x Magnum Thunderbolt achter elkaar
1x fluitbakje van 300 shots nog geen idee welke
1x Valk TI Thunder
2x Valk TI Thunder tegelijk met 2x Wolff Return of the Phoenix

18.00 uur:

1x Wolff Return of the Phoenix tegelijk met 1x Pangu Yellow River
2x Cairo Crackling ( 2024 batch ) tegelijk met 1x Wolff Return of the Phoenix
1x Rubro Transbomber
Bij mij wordt het 10:00 uur project ook alweer anders dan ik eerst zou doen, op deze volgorde:

1x Valk TI Thunder
1x Wolff Crazy Hornet
1x Cairo Crackling batch 2023
1x Wolff Return of the Phoenix
1x Valk Bruutttt

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ATF
Denk paar fonteintjes van vorig jaar met een paar losse knetterlintjes. Nieuw in de buurt dus beetje de buurt laten weten dat er iemand is die wat vuurwerk heeft

Ga dit jaar voor m'n zoontje en drie vriendjes van hem een tas met stookvoer maken. Dit vooral met kleiner cat2 spul maar voor een beetje vulling ook kilo's knetterlinten :d Om 18:00 uur worden ze hiermee naar buiten gestuurd maar ga wel even mee om te zien of alles goed gaat (oftewel laat mij ook wat afsteken en kruit snuiven). Ze zijn nu twaalf en hoop dat ze hiermee vuurwerk nog één keer gaan beleven zoals ik dit vroeger deed met mijn vrienden.

Het wordt denk ik 2x de Scream van Klasek en mogelijk nog een Caïro Crackling er achteraan en dan lekker wat fonteinen en kleine potjes.

salute blokkie met als eind knal een klap van mijn carbid gasfles( is in mijn stad helemaal niet gebruikelijk om carbid te knallen btw dus val lekker op)

IMG_1185.png
Niet om 18:00 maar een show om 22:00

Ik heb hier een showtje samengesteld

Let wel op de finale is als volgt
Eerst the apocalypse dan 3x evo bomber te gelijk en als klapstuk 2x transbomber te gelijk

Wat vinden jullie van de opstelling tips zijn uiteraard welkom de show heet Dit jaar Rise of Elements

Overdag begin ik met de kleine man, als die het leuk vind, met wat klein cat1 spul. Heb ook wat kleine rustige f2 potjes die om 18.00 de lucht in gaan voordat de kleine gaat slapen. Mocht die het niks vinden dan begin ik als de kleine slaapt met;

- Start Schuss
- Schnaps Alarm

Vind het lastiger waarmee ik ga afsluiten :yes:

Golden palm coco 110 shots óf Special one 100 shots 30mm

Back
Bovenaan