Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal wat kleine compounds die ik al vaker heb gehad. Dan kun je meehelpen aan de chaos en daar van genieten.

Ik start denk ik met de Estellar en daarna wat herrie maken met wat fluitbakjes/ knalcakes tegelijk en lekker om je heen kijken en dan wat later zelf van je laten horen. Al goed veel zin an :handsup:

Op dit moment staat de 400sh Total Display als eerste op het menu. Zou nog kunnen veranderen. Nouja eigenlijk begin ik zoals altijd met een fontein, maar de Total Display wordt het eerste serieuze werk.

Na 0:00 eerst een 750sh fluitbak, puur voor de herrie. Daarna even rondkijken en wachten totdat het iets rustiger wordt om vervolgens met de compounds te beginnen.

Ik film eerst een kwartier hoe mijn straat stookt. Daarna trap ik af met de Extreme Starburst of 6 x Ultimate Chry 4 x supercell en 2 x Avalche thunder.:p

Ik begin elk jaar met 2 of 3 fonteinen.
Heb dit jaar de Popcorn van Vulcan staan en de Funke Cracker Fountainen.
Misschien een combi van beide :)

Weet nog niet precies wat, maar heb wel bedacht dat ik dit jaar iig met een dikke box ga openen, misschien een paar achter elkaar. Even een goede bijdrage leveren aan de 0:00 chaos :handsup:

Daarna even pauze en de omgeving bewonderen, dan weer verder als de grootste chaos voorbij is.

Meestal een wat kleinere cake of box met een langere tijdsduur. Eentje die lekker een beetje door kabbelt, terwijl ik iedereen de beste wensen kan wensen uit de buurt.

Dit jaar met een grote fontein en daarna kijken wat de rest van de straat af steekt. Daarna begin ik met losse cakes en de grote boxen.

Denk dat ik dit jaar ook eens rustig ga beginnen met een grote fontein (denk de Big Eruption) en ga genieten van de omgeving. Vervolgens een paar grotere cakes en dan mijn compounds opbouwend in kaliber, afgewisseld met enkele grote fonteinen.

Twijfel tussen 400 display of katan special 4,bij de special is het of ermee starten of er mee eindigen, wat denken jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan