Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment nog niet helemaal duidelijk. Sowieso iets met een waaier, heb 3 opties. Heb nog een Branco liggen en ga nog Beast of Burden en Stars From Universe bestellen

Plannen omgegooid. Tijdens een mooie actie de Dragon van Red Lantern besteld. Lijkt mij een uitstekende opener vsn 12 uur project

Over het algemeen wachten we hier eerst altijd een minuut of 20 á 30 totdat de buurt klaar is met stoken. Dan gaan wij beginnen met de show. Die bouwen we meestal op net na 0:00 zodat we tijdens het bouwen nog wat leuks te kijken hebben.

Wat het eerste product in de show wordt - en of er überhaupt een show komt - weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat dat even een dikke beuker moet zijn!

Ik ben eruit. Ik ga toch maar weer eerst ff rustig an beginnen met fonteinen. De eerste zal wel een bugano worden, of een paar tegelijk.

Ik vind het zonde om in het geweld in de wijk zelf ook (sier) te stoken. Dit jaar gaan we de chaos echter nog een beetje meer compleet maken door net na twaalven de Ultimate Screamer 800 te pakken. Geen echte siereffecten, wel wat meer chaos.

Sylvester Mainframe :handsup:

0495-Sylvester-Mainframe-WCKD-Magum-Vuurwerk.jpg

King crackling. Ik ga niet gelijk met een bak starten maar ik wil wel even geluid maken om 00:00. Daarna even kijken naar de buren en dan beginnen met het echte werk

Lastig, ik denk nog steeds de 400shots TDS, vooral om iets van op te vallen tijdens 12 uur. de effecten zijn niet bijzonder in die bak, het is puur het geweld dat het 'm doet.
Overigens is het in mijn directe omgeving vaak nog wel redelijk rustig, ik woon in een buitenwijk waar wel wat de lucht in gaat, maar niet echt chaos is ofzo.
Ik wil vaak ook wel even wachten met stoken om te genieten, maar vrienden/famillie staan altijd in mijn nek te hijgen, en echt te wachten tot je zelf gaat stoken. Die gaan me echt al opjutten om te beginnen omdat ze niet tot 2 uur buiten willen staan :D

Op dit moment nog niet helemaal duidelijk. Sowieso iets met een waaier, heb 3 opties. Heb nog een Branco liggen en ga nog Beast of Burden en Stars From Universe bestellen

Plannen zijn weer helemaal omgegooid, ga sowieso proberen eerst een kwartier te kijken wat er rondom onze stooklocatie wordt geschoten. Zorg dat de show wel helemaal voorbereid klaarstaat, dit jaar 100% i shape, rustig aan beginnen met Pretty Hardcore of Tropic Snow

ik wacht zelf meestal wel tot het weer een beetje rustig wordt in de wijk, om vervolgens zelf los te gaan met al het dikke spul :yes:

meestal pak ik een cake die wel vet is, maar niet een cake die ik een mega wpw factor heeft aangezien ik van die cakes echt wil gaan genieten en die op een later tijdstip stook.

Dit jaar zetten we wat stoeltjes op de galderij en gaan we met een fles champie eerst even een kwartiertje van de buurt genieten.
Daarna zelf even een half uurtje los :thumbup:

Denk dat ik ga beginnen met een huilbakprojectje.

Projectje kan je het niet noemen maar ik ga idd beginnen met het tegelijk afsteken van 3 x 300 shots Ghost scream van Proline.

Projectjes doe ik niet meer (mss ooit weer). Maar denk dat ik de special 4 als eerste aan vuur, mss met een Cairo crackling op het einde.

Zal eerder kwart over 12 zijn dan 12 uur denk ik.

Even een crosspost uit DIT topic :

Afhankelijk van hoeveel er om mij heen gestookt wordt kies ik voor GROOTS beginnen, afwisselen met de buren, of een ouderwets rood tapijt neerleggen. Dit laatste afhankelijk van de locatie. Omdat het anderen nogal af kan schrikken terwijl ze wellicht richting hun buren willen lopen.

Qua groots beginnen doen de waaiers het altijd goed, is de toon alvast gezet.
Heisenberg, Triple X, Santa Domingo. Of volle bak een karton Caïro’s weg jagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan