Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al het topic met de vraag wat jij als eerste om 18:00 afsteekt, maar wij zijn ook erg benieuwd wat het eerste is dat je om 00:00 aansteekt.

Deel het hier met ons.

Ik denk een mooie box waar ik wat langer van kan genieten. Pyro Rockstar van VWT maakt zeker kans, uit de producten die ik nu in de bestelling heb staan.

Op dit moment nog niet helemaal duidelijk. Sowieso iets met een waaier, heb 3 opties. Heb nog een Branco liggen en ga nog Beast of Burden en Stars From Universe bestellen

Ik heb echt nog geen idee. Hopelijk wat later in het jaar weet ik het. En anders beslis ik het op t moment zelf haha.

Ik heb nooit een favo, maar de grote boxen gaan sowieso nooit als eerste. Daar wil ik van genieten als de ergste rook is opgetrokken haha

Denk dat ik met wat fonteinen ga beginnen. Voorheen deden we ook altijd een pijlen uurtje in de avond. Misschien nu eens rustig beginnen met een tijd lang veel verschillende fonteinen te stoken. Maar zoals altijd, de planning zal vast nog wel eens veranderen.

Eerst een kwartiertje kijken naar rest buurt en dan zelf los, start met 2x Airforce Display Box en eindig met 4x Katan Special #4

De tijd om gelijk om 00:00 te beginnen heb ik wel gehad. Eerst eventjes genieten van de sfeer en daarna lekker los gaan. En wat er dan als 1e afgestoken word zien we dan wel, nooit een vaste planning voor eigenlijk.

Dit jaar zetten we wat stoeltjes op de galderij en gaan we met een fles champie eerst even een kwartiertje van de buurt genieten.
Daarna zelf even een half uurtje los :thumbup:

Denk dat ik ga beginnen met een huilbakprojectje.

We wachten hier ook altijd eerste een klein half uur, eerst kijken wat er in de buurt de lucht in gaat. Gelukkig gaat het hier altijd goed los en is er dus meer dan genoeg te zien. Al vele jaren het voornemen om na 00:00 niets groots meer te stoken en puur te genieten van andermans spul. Maar elk jaar lukt het me weer niet, bang dat ik er dan tog spijt van krijg. Maar we gaan het dit jaar weer proberen, meer mensen die dit doen?

Eerst een half uurtje filmen van het vuurwerk in mijn straat. En dan rustig aan beginnen met mijn eigen spul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan