Hahaha, kon hier smakelijk om lachen.Wees maar blij dan dat het volgend jaar geen schrikkeljaar is, dan zou je een dag langer op goede voet moeten blijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, kon hier smakelijk om lachen.Wees maar blij dan dat het volgend jaar geen schrikkeljaar is, dan zou je een dag langer op goede voet moeten blijven.
Tis maar een box man, je hoeft niet je gehele voorraad af te steken. Alleen die ene en dan peilen of er meer volgt. Wat zijn jullie toch zo ontzettend voorzichtig allemaal. Dit is het waard om een keertje hufterig voor te zijn, als er ooit een moment is geweest om dat te zijn.Dit dus, en dat wordt nog wat. We staan straks allemaal op elkaar te wachten, haha. Ik wil niet die eikel zijn die als enige wel een box afstak. Maar als iedereen dat denkt...
Tis maar een box man, je hoeft niet je gehele voorraad af te steken. Alleen die ene en dan peilen of er meer volgt. Wat zijn jullie toch zo ontzettend voorzichtig allemaal. Dit is het waard om een keertje hufterig voor te zijn, als er ooit een moment is geweest om dat te zijn.
Beiden, ik heb 12 compounds en 6x 500g cakes liggen die ik allemaal ga proberen op te stoken, eentje om 18u en de rest vanaf 22u. Als ik gepakt wordt zie ik die boete als een ‘badge of honour’ die lijst ik in. Maar ik ben dan ook redelijk eigenwijs.doe je dat dan om 0000 of om 1800?
dat peilen?
Wat denken jullie van 00.00 zal het dan een half uurtje "gedoogd" zijn? In de vorm van dat de politie dan niet gericht rond gaat rijden voor vuurwerk? Boa's zijn er tenslotte tot 20.00
[/B]
Dat hangt per plaats af. Mijn zoon heeft een vriendin die boa is. Zij is de enige die vrij is de rest moet tot 06:00 nieuwjaarsdag werken
Dat dacht ik ook, gekkenwerk om ze op straat te sturen na 20.00Boa's mogen toch maar tot 20.00 de straat op..?
Boa's mogen toch maar tot 20.00 de straat op..?
Ik weet niet waar jij die info vandaan hebt, maar ik heb het uit eerste hand![]()
Ik weet niet waar jij die info vandaan hebt, maar ik heb het uit eerste hand![]()