Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit dus, en dat wordt nog wat. We staan straks allemaal op elkaar te wachten, haha. Ik wil niet die eikel zijn die als enige wel een box afstak. Maar als iedereen dat denkt...
Tis maar een box man, je hoeft niet je gehele voorraad af te steken. Alleen die ene en dan peilen of er meer volgt. Wat zijn jullie toch zo ontzettend voorzichtig allemaal. Dit is het waard om een keertje hufterig voor te zijn, als er ooit een moment is geweest om dat te zijn.

Tis maar een box man, je hoeft niet je gehele voorraad af te steken. Alleen die ene en dan peilen of er meer volgt. Wat zijn jullie toch zo ontzettend voorzichtig allemaal. Dit is het waard om een keertje hufterig voor te zijn, als er ooit een moment is geweest om dat te zijn.

doe je dat dan om 0000 of om 1800?
dat peilen?

Ik zie het eigenlijk een beetje als het jaarlijkse stoken op nieuwjaarsdag zelf in de avond.
Dat mag ook niet en daar is de boete hetzelfde. Buurt vind dat normaal ook prima. Denk vanaf 18:00 beetje aftasten en om 00.00 uur hopelijk een combi van de Funke Azul, Transbomber en triple x

Als eerste de cloud connected van funke. Daarna zal het waarschijnlijk vrijwel alleen cat 1 spul zijn en samen met mijn dochter gaan afsteken.

doe je dat dan om 0000 of om 1800?
dat peilen?
Beiden, ik heb 12 compounds en 6x 500g cakes liggen die ik allemaal ga proberen op te stoken, eentje om 18u en de rest vanaf 22u. Als ik gepakt wordt zie ik die boete als een ‘badge of honour’ die lijst ik in. Maar ik ben dan ook redelijk eigenwijs.

Stel dat ik dat niet was. Dan zou ik een compound of 2 stoken om 00.00 en daarbij laten.
Maar stilte? Nooit. Ze stikken er maar in, die 5min overlast.

Ram er eerst een paar grote matten doorheen. Even zorgen voor een paar minuten herrie. Misschien combineren met wat salute cakes en een traca. Dan kunnen we dat vervolgen met een paar cakes en de compounds. Als er iemand er problemen mee heeft dan gaan ze maar even een half uurtje binnen zitten met oordoppen in.

Helemaal niks. Ook geen Cat 1 vuurwerk. Ik ben juist fan van groots siervuurwerk, cakes en compounds, dus ik sla dit jaar gewoon over. Cat 1 kan me persoonlijk gestolen worden.

Misschien wel wat wat vroeger op de avond Cat 1 samen met de kinderen, ik heb nog een bak met rotzooi liggen, maar ik denk dat we maar gewoon lekker spelletjes moeten gaan spelen.

Wat denken jullie van 00.00 zal het dan een half uurtje "gedoogd" zijn? In de vorm van dat de politie dan niet gericht rond gaat rijden voor vuurwerk? Boa's zijn er tenslotte tot 20.00

Wat denken jullie van 00.00 zal het dan een half uurtje "gedoogd" zijn? In de vorm van dat de politie dan niet gericht rond gaat rijden voor vuurwerk? Boa's zijn er tenslotte tot 20.00

Dat hangt per plaats af. Mijn zoon heeft een vriendin die boa is :shocked:. Zij is de enige die vrij is de rest moet tot 06:00 nieuwjaarsdag werken

Het wordt helaas geen Cruise Rocket dit jaar.(weer een traditie naar de malle moer) Die doe ik heel misschien wat later. Maar een Bombommetje? Ik begin gewoon heel bescheiden.:wink:

Het is 22.00. Is er niemand aangesproken met de afgelopen vuurwerk protesten?

Dat was om 20.00.

Na 22.00 mogen ze niet meer aan de slag omdat ze ongewapend zijn

Ik hoop om 0.00 de kometa nigeria af te kunnen steken, de buurt is aardig veranderd hier dus of er nog nsb-ers bij zitten is even afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan