Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen. En daarna buiten eerst lekker om me heen kijken wat er afgestoken wordt. Rond 00:15 begin ik zelf traditioneel met een fontein. En daarna bouw ik het op met wat losse cakes en als het wat rustiger wordt nog even rammen met de cakeboxen.

Zoals het er nu naar uitziet
2x Scream, 2x Delicious Thunder,
2x aftershock color insanity tegelijk.
Maar dat kan zo weer veranderen.

Ik begin met zo'n mooi gekleurd rijtje Bengaals vuur van Fünke, met 3 of 4 knettertonnen van Zena erachter :D
Dan Return of the Phoenix met een Venom Box, die duren echt éxáct evenlang :applause: Mooi herriebegin, lijkt me. Even iedereen huis uit lokken en het vuurwerk van anderen vergeten :D (gaan we daarna door met The Ultimate en Spinnerz 2 Colorz :D )

Ik begin met zo'n mooi gekleurd rijtje Bengaals vuur van Fünke, met 3 of 4 knettertonnen van Zena erachter :D
Dan Return of the Phoenix met een Venom Box, die duren echt éxáct evenlang :applause: Mooi herriebegin, lijkt me. Even iedereen huis uit lokken en het vuurwerk van anderen vergeten :D (gaan we daarna door met The Ultimate en Spinnerz 2 Colorz :D )

Ik zat net ook al te denken om ervoor eerst met zo'n knetterton te beginnen.

Ik heb geen idee. Ik heb niet echt een project of 1 groot ding. Dit jaar maar 1 cakebox, Ecstatic van Evolution. Ik denk dat ik start met de Avalanche Thunder. Hopelijk knalt die lekker hard of trekt de crackling de aandacht. Daarna rustig aan stoken tot kwart over 12 en dan beginnen met de grotere cakes en vele singleshots.

Net twaalve de event gates of detonation daarna de escape from hell daarna de volt heisenberg. En vervolgens door op de kleinere boxxen van 100 shots

Ik ren naar buiten met 2 F3 Singleshots. Daarna eerst lekker van het vuurwerk van anderen genieten. Wanneer de rust lijkt weder te keren, begin ik met een Return Of The Phoenix en daarna zien we wel weer.

Om 00:00 steek ik nog niks af. Eerst even iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en daarna rustig kijken wat er in de buurt gestookt wordt. Elk jaar weer afwachten, omdat we elk jaar met de vriendengroep ergens anders zitten.
En als het dan rustig is, of we hebben zin om te stoken dan gaat er dit jaar denk ik als eerste een Big Chill single shot aan :D

om 00:00 helemaal niks! eerst iedereen een goed nieuwjaar wensen en een glaasje klinken.
Daarna beginnen we denk ik met een 100k rol

2 pakjes zena knetterton xl gevolgd door een doosje funke crackerstern fontijnen. Rustig om me heen kijken tot het wat rustiger is en dan zien we wel.

Ik zeg altijd tegen mezelf om eerst even naar de rest van het spul in de wijk te kijken, maar dat lukt eigenlijk nooit. Eindstand dat om 00:05 ik al volop bezig ben.

Heb niet perse iets waarmee ik begin, pak gewoon een random box/cake.

Sowieso eerst proosten op het nieuwe jaar. Vier dit jaar samen met mijn vrouw oud&nieuw bij mijn ouders in een wat duurdere wijk in de stad, dus mooi ff kijken wat daar eerst de lucht in gaat.

Begin denk ik met wat fonteinen, vind de Ying&Yang wel leuk om te starten denk ik.

Ik heb net een gratis legale 100.000 klapper gehad bij m'n bestelling, dus ik ga dit moment lekker 'knallend' in :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan