Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd beginnen met een fontein. Sowieso de Fuji in de collectie, maar misschien dat ik een paar Bugano's haal in Duitsland.

Rustig opbouwen met 1 x Zena Sensation en 2 x Flying Comet, daarna 1x Euphoric Happyness met 1 x Borrr. Dan verder met 1x Visions Of Extacy gevolgd door 1x Dragon Box 1.

En als afsluiter:
1x Unabomber gevolgd door 1x Final Fate....

Het is hier vrij open, dus ik geniet altijd eerst van het schouwspel 360 graden rond. Kom altijd ogen te kort. Neem denk ik een The Junk mee naar buiten om even een seintje te geven dat ik wel al buiten ben. :D

Dat zal een mat zijn, na die mat kijk ik eerst een kwartier rond in de buurt van wat er allemaal voor moois de lucht in gaat. Daarna begin ik pas met cakes en boxen

Eerst maar eens iedereen in de buurt, een gelukkig nieuw jaar wensen. En dan vervolgens eerst tot 00:20 genieten van al dat moois om mij heen. Wat ik dan als eerste afsteek ben ik nog niet helemaal over uit. In elk geval iets wat er flink op los ramt, een snelle tempobox of een dikke crackling bak, iets in die richting :D

Change of plans.. Aangezien ik met een medefreak O&N zal vieren, kunnen we dan onze collecties samenvoegen. Daarom zat ik denken om het bal te openen met 3 x Red Maroon. Daarmee zullen we vast wel genoeg aandacht krijgen in de straat :D

Ik denk dat ik het 00:00 moment aftrap met een Mandarin. Is de straat meteen wakker voor de rest dat komen gaat:)

Ik trap af met 6x wasp dit jaar!, we zijn in een rustigere straat dan afgelopen 2 jaar, hier kan ik zelf de opbouw een beetje bepalen, aangezien er weinig geweld om ons heen is.

Ik trap af met 6x wasp dit jaar!, we zijn in een rustigere straat dan afgelopen 2 jaar, hier kan ik zelf de opbouw een beetje bepalen, aangezien er weinig geweld om ons heen is.

Ik heb zo'n idee dat Koen gaat compenseren...:handsup:

Hoe brengen jullie de hele show op straat? Cake voor cake of alles in 1 keer... ik zit te denken om een platte kar te maken en zo alles om 00:00uur naar buiten te rijden waar alle compounds en cakes op staan

Dat is ieder jaar wel weer een dingetje ja. Bent altijd tog wel een hele tijd bezig om alles naar buiten te slepen, daar moet dit jaar echt eens verandering in komen. Misschien een steekwagen of iets een idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan