Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Net als het topic over Welk product steek jij als eerste af om 10.00 uur s'ochtends? Het topic over welk product er dit jaar aan mag geloven om als eerste het nieuwe jaar in te mogen luiden!

Laat het hier weten!

Ik denk dat ik voor de Panter, Ceasar of Alcatraz ga, die heb ik namelijk nog staan en vond ze stuk voor stuk toppers.

Ik begin altijd rustig. Met een kleine cake bijvoorbeeld. Er verzamelen bij mijn huis altijd een man of 50 dat is familie en mensen hier uit de buurt. Ik wacht meestal dus met het grote spul al er een groepje staat. Dat is meestal rond 00:10! :)

Ik probeer altijd een tijdje te wachten met mijn potten en doe het liever rustig aan om 12 uur om ook nog wat van de omgeving mee te krijgen, alleen wordt mn ma dan boos omdat ze ook wel wat vuurwerk van mij wil zien hahah :p Verwend nest dat ze is he :angel:

Ik dacht aan, falcon van schuurmans, als ik naar een schuurmans dealer ga, en dan een silversalute als finaletje, dan lekker rustiger aan, en dan gekker worden om half 1 !:D

ik begin met fluiters dan lekker knallen met matten dan lekker sier/pijlen en aflsutie met mines salutes en peony's

Om 0.00 is het meestal zo dat ik eerst 15 minuten ga filmen, want er is zoveel te zien dat zelf afsteken dus echt gewoon totaal nutteloos is. Maar daarna begin ik altijd met de cake die het snelst af te steken is.

Chainthunder 500, altijd die van Bonbridge maar dit jaar toch gekozen voor de Chain 500 van Chooet

Helemaal niets. Ik begin pas om 00.20. Dan begin ik waarschijnlijk met een project van Multi Thunder Kings (60 stuks), 8 x Shining, 8 x Happiness en 12 x Silver Salute.

ik steek om 12 uur nix af!
ga eerste kwartier kijken en den kwartier alles klaar zetten op een plijntje en dan een consu showtje schieten.

Ik begin met Golden Mayhem naar Brocade Pine naar Crackling Chry naar Pyro 2 knalcake.

Dat is nu de planning maar dat zal nog wel vaak veranderen. :wink:

Ook ik wacht altijd af tot zo 00.15 uur en ga dan mijn spulletjes uit de gang/schuur o.i.d. pakken. Begin meestal met een kaarsenrek waarna we langzaam opbouwen met van alles en nog wat totdat we de lucht vol blaffen!

Back
Bovenaan