Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
om 10:00 uur ga de buurt wekken met de Royal Fireworks - Whistle Blower is een 3 stage whistle en daarna salvo's van salutes :cool:

Vanavond mn bruine bonen doorlonten en dan morgen om 10u een ratelband aan scheetjes op de werkvloer:D

Jammer genoeg werken, gelukkig wel tot 1500 en daarna kan het stoken beginnen!!:p

Een knalpijl van Lucky Fireworks! Daarna een knalcake, denk de Black Thunder 25 shots van Cafferata :)

Dat wordt de Salute cake 1 Als er dan nog iemand ligt te pitten, zal,ie snel ontwaken.:D
Vorige jaren was dat de Cruise Rocket. Die komt nu als tweede. Wel de goede versie dat wel natuurlijk.

Ik heb inaanloop naar oud jaar verschillende ideeën gehad maar ik denk dat ik een paar golden dragons de deur uitgooi om er ff in te komen

combo wombo projectje :D = eerst 2x fluit en duidelijk ( gaat tegenvallen maar gratis :D ) , daarna saltue cake 1 , gevolgd door een hoogmoedje :D .

dit alles uiteraard overlappend doorgelont ^^

stookse kruitvrienden

Matten sessie,, 100k's en meer :D gevolgd door een hele hoop cakes met onder andere, titanium thunder, vodka whistle, en heeel veel projectjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan