Nog geen idee. Afgelopen jaar was het een Salute van WOlff. Ik wilde wel eens horen of dat inderdaad een lekker potje was. Dat gaf achteraf gezien ook weer mooie televisie, omdat mijn broer en ik een verhitte discussie kregen omdat de beelden mislukt waren door zijn schuld. De discussie staat overigens wel goed op te band en was dan ook zeer goed te horen toen ik het materiaal terugkeek hahahahaha.
Op zich heb ik het 10 uur moment wel gehad. Was afgelopen jaar alleen met mijn broertje, dus dat vond ik niet echt sfeervol. Maar goed, in 2007 dacht ik ook geen zin te hebben in een 10 uur momentje. Toen stond ik mij om 10 uur te scheren en ik hoorde toen allemaal vuurwerk af gaan. Uiteindelijk kon ik mij niet beheersen. Ik heb toen in mijn onderbroek en met mijn gezicht vol scheerschuim alsnog vuurwerk af staan steken op mijn balkon.
Een ieder die ik over dit 10 uur momentje vertel, zegt doorgaans maar één ding: MUAHAHAHAHAHAH, in je onderbroek en met gezicht vol scheerschuim staan stoken. Dáár had ik nou bij willen zijn!!!