Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends?

Deel het hier met ons!

Nog geen idee. Afgelopen jaar was het een Salute van WOlff. Ik wilde wel eens horen of dat inderdaad een lekker potje was. Dat gaf achteraf gezien ook weer mooie televisie, omdat mijn broer en ik een verhitte discussie kregen omdat de beelden mislukt waren door zijn schuld. De discussie staat overigens wel goed op te band en was dan ook zeer goed te horen toen ik het materiaal terugkeek hahahahaha.

Op zich heb ik het 10 uur moment wel gehad. Was afgelopen jaar alleen met mijn broertje, dus dat vond ik niet echt sfeervol. Maar goed, in 2007 dacht ik ook geen zin te hebben in een 10 uur momentje. Toen stond ik mij om 10 uur te scheren en ik hoorde toen allemaal vuurwerk af gaan. Uiteindelijk kon ik mij niet beheersen. Ik heb toen in mijn onderbroek en met mijn gezicht vol scheerschuim alsnog vuurwerk af staan steken op mijn balkon.

Een ieder die ik over dit 10 uur momentje vertel, zegt doorgaans maar één ding: MUAHAHAHAHAHAH, in je onderbroek en met gezicht vol scheerschuim staan stoken. Dáár had ik nou bij willen zijn!!!

vorigjaar heb ik me netjes gedragen :p

1x thundercake ofzo
1x Mc thunder

ff kijken wat het gaat worden :-)

Afgelopen jaar waren dat 4 knalcake's en 3 fluitcake's.

Ik zie het nog wel aan , aan het einde van het jaar. Als ik het nu al zeg kan dat elk moment veranderen zoals altijd haha..:)

ik steek als eerst iets op!
Een dikke sigaar om vervolgens daar me eerste product mee aan te steken.

(volgens mij kan Sigarman dat ook beamen:wink:)

Vorig jaar stak ik op een garageplein een chain 500 af. Er kwam toen een buurvrouw naar de buiten en wij moesten van haar ergens anders stoken want anders zou ze de politie bellen. Het leuke daaraan was dat mijn ouders een garage hebben bij het plein en zij niet. Dus is het eigen terrein. Wij gingen toen lekker verder met stoken.

Dit jaar ga ik denk ik voor een projectje van 3x cruise rocket met een nitrate cake.

Ik had afgelopen jaar 4x King of Thunder tegelijk en dat ging lekker. :p Dit jaar weer zoiets!

Ik hoop dat er een Rubro dealer in de buurt komt, want het lijkt me echt kicken om om 10u met een Secret Salute te beginnen :D Perfecte daytime cake!

Ik denk dat ik met een paar harde klappers de buurt er even op attent maak dat het oudjaarsdag is.

Ik begon een paar jaar terug met een zwartedoos vlinder bij de o zo geliefde buurvrouw in de achtertuin :devil:

Wat een akelig mens is dat!

Afgelopen jaar een bang to bang en 2 25 shots fluitbakjes vrij tam dus :p Jaar daar voor 3x silver salute en daarna een legale 100k dat was echt geweldig!!

Dit jaar, nog geen idee eerst een alle nieuwe producten afwachten!! :D

Ik denk gewoon een paar goede harde knallen en dan weer binnen wachten tot de rest naar buiten komt ;)

10:00 is het vaak nogal koud:D (mietje)

2009-2010

6 Nitrate Cake (Herlat)
1 Zink 901 (Zink)
1 Brullende Schwiegermutter (Herlat)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2010-2011

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1 Hoogmoed

Eigenlijk nog veel meer, maar gewoon los alles weggestookt binnen een half uur. Veel knalcakes, fluitpijlen, knalpijlen en fluitbatterijen.

2011-2012

Aangezien de wereld vergaat in 2012 ga ik helemaal los. Haha, nee. Daar geloof ik niet in. Maar ik denk wel dat ik wanneer ik mij net zo voel als vorig jaar ik pas om 12 uur in de middag ga beginnen om nog even wat slaap te pakken. Dan begin ik lekker met een aantal cakes die er lekker op los knallen. Welke dat worden? Dat zal ik pas op die dag zelf weten.

Ik heb vorig jaar tenenkrommend moeten aanhoren hoe iedereen om 10:00 uur begon met afsteken. Dit jaar zal niet anders zijn!

Dit jaar is me vriendin bij me en ik denk dat we beginnen met een leuke Silver Salute, die zij mag afsteken.
Wordt nog leuk wuhahahah

10.00u? .. staan jullie dan buiten?

Haha nee, 10.00u opening zit er voor mij niet in omdat ik dan aan het werk ben in de vuurwerkwinkel!
Voor mij begint het knallen rond een uur of 19.00u 's avonds dus dan kunnen we mooi meteen helemaal los:D

Back
Bovenaan