Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Torrr

VWC lid
Net als het topic over welk product steek jij als eerste af om 10.00 uur s'ochtends? Het topic over welk product er dit jaar aan mag geloven om als eerste het nieuwe jaar in te mogen luiden!

Laat het hier weten!

Meestal ga ik de eerste 5 a 15 minuten buiten kijken voor ik ga knallen. Afgelopen jaar begon ik wel gelijk, simpelweg omdat ik t zat was alleen te kijken en dan pas te stoken als iedereen alweer weg was. Afgelopen 2 jaar begonnen we met een duizendklapper. Dit jaar koop ik echt alleen sier. Dus ik denk dat ik gewoon de meest random cake pak en wel zie hoe het verder gaat. Ik heb nooit echt n planning.

eerst zo'n 10 minuten naar andermans vuurwerk kijken en dan zelf gaan stoken. begin meestal met een cake of fontijn.

Even een kwartiertje kijken wat anderen hebben meegenomen. En dan gaat als eerste de Amazon van Marijn de lucht in gevolgd door een aantal projectjes.

probeer altijd ff te kijken vanaf me balkon want kan dan over de hele stad kijken maar meestal wil ik na 5 minuten naar beneden en dan begin ik altijd met een mat(100k en een hindoe)

Back
Bovenaan