Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Touw is inderdaad ook super goed, zo niet zelfs nog beter :) Gewoon vast knuppen. Kan ik ook wel doen. Wat touwtjes alvast op maat knippen en dan 10 voor 12 dat kreng uitrollen en het lontje verlengen :D Word mooi!

om 10 voor 12 wss een singaalraket 901(even die "rust" doorbreken) en om 5 of 10 over 12 aan de cakes beginnen

Tja, begin meestal met een trage fluitpot zodat je iedereen een gelukkig nieuw jaar kunt wensen. Daarna een Madness van de Star Collection en dan kijken wat er bovenop ligt :D Meestal samen met mijn zwager wel een uurtje bezig met potten...

Vorig jaar begon ik met 3x 4'', silver wave, red coconut with green glittering en red to blue peony.
Dat was ontzettend kicken, ik had meteen alle aandacht.
Dit jaar wordt het 1x Falcon of 1x een Cruise Rocket rek.

Ik had vorig jaar een karton Cannonball en een karton wasp om 0.00 tegelijk branden.
Wel grappig dat dan de hele straat (beter gezegd wijk ) stopt met afsteken.
Daarna ben ik naar binnen gegaan en gaan slapen. :)

Ik denk dat het dit jaar, mandarin 2000 word, met een 100k eraan vast,
daarna denk ik dat ik open met een klein sier blokje, 4x heavy 4 doorgelont ofzo,
en dan een beetje opbouwend naar het grotere werk toe.

Ik zou graag willen beginnen met 2* Blue Thunder, de knalbak van Evelution Fireworks, echter wacht ik alleen de prijs, en een demo af.

Maar op film ziet hij er goed uit. :D

Ik zie wel wat de tijd mij op ideeen gaat brengen.

Ik denk nu aan een lekker doorlont blokje, die bestaat uit een paar budget cake's. Je kan hier altijd mee spelen door een w-shape of wat dan ook te maken.

De grotere cake's doe ik nooit als eerste.

Mmmbrr, ik weet het nog niet, wil ik de show stelen, of wacht ik lekker en ga ik tot half 2 de show stelen? Ik denk het 2de. Om 12 uur begin ik gewoon met wat lekkere knallers en matten. Ook fonteinen, want die trekken meestal meer aandacht dan een cake net na 12'en.

toevallig.
Zowieso STANDAART bij ons. 12 uur laddertje naar buiten mat eraan. Normaal gesproken 30.000 rol vanwege wat kleine rbudget. Afgelopen keer Giga Flash van Pyrostar.
Dit keer denk ik 1 hindoerol zoals salon roger ze noemt, en dan tegelijkertijd of beetje uit elkaar 2x thunderbombje 1000 :)
lekker 3 matjes op de ladder.
Dan tussendoor wat lekkere knallers enzo. Begin opbouwend met de fontijnen en op het einde paar cakes. Heb niet teveel te besteden dus blijft bescheiden aantal cakes (zo'n 5-10)

Vorg jaar was het een silver salute. Dat was een lekker begin zeg:p

Dit jaar weet ik het niet, ik denk gewoon weer een knalblok.

Back
Bovenaan