Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends?

Deel het hier met ons!

Ik heb zowiezo 1 projectje al in men hoofd, een project van 40 single shots, die ik af laat gaan met visco, daar komt nog veel bij, wat het moet groter en beter he!:D

Helemaal niets, ik heb een hekel aan mensen die precies om 10.00 gaan stoken en mijn rust verstoren :p

Haha,nee hoor : ik stook meestal een lekkere knalcake om de buren wakker te knallen :cool:

Wat dat wordt ga ik nog niet vertellen, maar het wordt zeker een knallend begin! Voor het eerst dit jaar dat ik met iets groots start.. Maar het wordt te gek! Of niet DsNL en killerdome? :D

Het project dat ik niet heb afgestoken toen Oranje de WKfinale verloor :D het staat achter me in de kast en 't is hopen dat 't schilderstape zolang houdt...

dsc01280a.jpg

Een knalcake (of twee) gevolgd door 5 doorgelontte extreme bang rockets, daarna waarschijnlijk een matje. :)

Afgelopen jaar was het hier een legale 100k van lesli en 3x silver salute :D Wat het dit jaar gaat worden? Ik heb nog geen idee!

zal wel een kartonnetje knalcakes worden, met een paar mooie fluitbakken ter ondersteuning.. maarja 4 maand van te voren is dat moeilijk. meestal komt mn planning niet uit omdat ik er op de dag zelf helemaal niet meer aan denk en ik gewoon wil stoken wat ik op dat moment zin in heb..

Afgelopen jaar was het hier een legale 100k van lesli en 3x silver salute :D Wat het dit jaar gaat worden? Ik heb nog geen idee!

Uhu klopt was idd 100K van lesli en 3* Silver Salute

Wat het dit jaar word ? Denk veel fluit oa zware jongens, Gil pijlen wolff (even naam kwijt :p) en Knal cakes van marijn en wolff.

Ik ben dan wel bij VuurwerkOrthen in de weer maar om 10:00 loop ik even naar buiten met:p:D:p

1xSilverstorm saturn missile met 3 Tears of Beaty om de dag in te luiden.

Ik denk dat ik dit jaar maar eens een leuk knal en fluitproject in elkaar ga zetten.
De voorgaande jaren vulde ik vooral een doos met een flinke berg knallers en fluitpijlen van wollf en een zootje singleshots.
Na afgelopen jaar de silver salute flink gestookt te hebben
gaat mijn voorrkeur toch wel uit naar deze cake
Gecombineerd met een stevige fluitbak
Maar het seizoen is nog maar net begonnen dus alles is nog mogelijk

Afgelopen oud en nieuw ben ik begonnen met 10x Centipide van Original en een aantal single shots doorgelont. Dat vond ik al erg groot. Wat het dit jaar gaat worden weet ik niet maar dat het groter dan dat word, ja dat is zeker haha.

Ik denk aan knalcakes en een aantal goede knalpijlen. :)

Ik ga voor 4 x Thunder Salute gevolgd door 2 x Tears of Beauty of Silver Salute met nog iets anders er bij

Back
Bovenaan