Wat steek je het liefst af?

Ik ga voor een mooie sier bak met een knallende finale(salute) en sier bakken met een harde burst is ook heerlijk.
Heb ook wat met matten en rollen!
Oke losse knallers horen er bij en gaan er genoeg door heen. Even als binkies of dergenlijke dingen.
Nee het kiezen is niet makkenlijk!
Maar als ik de keuzen krijg van alleen maar knal of alleen maar sier....
ga ik voor sier (tja potte knallen ook:D

Ik stookte eerst bijna alleen maar (grond)knallers dit doe ik nou bijna niet meer, dit zijn er nog maar een 10tal over heel de dag verdeeld.

Verder stook ik het liefst knalblokken, geweldig vind ik dat, overdag lekker rook pluimen en 's avonds het liefst een dik titanium boeket erbij.

Ook siercakes mogen niet ontbreken, deze zijn ook geweldig. Vooral de cakes met mijn lieveling effecten zoals: blink, gouden effecten . Dit in een lekker snel of fan shape schiet ik altijd heel erg graag. Verder hou ik heel erg van de grove crackling, denk aan de Crackling Chry van Original.

Overdag stook ik ook graag matten met een flink tempo en knal en fluit pijlen die goed hard gaan.

Eigenlijk vind ik gewoon alles wel leuk dus haha. :)

Het liefst stook ik alles, maakt niet uit wat.
Maar als wat moet kiezen dan bijvoorbeeld SNIPER van Wolff
of BARRACUDA (FULL LOADED), Stars over Paris etc.

Ook hier ga ik voor de hele dag stoken :D en overdag is sier natuurlijk niet alles dus dan moet er wat klein vuurwerk zijn.
Helaas zijn de nederlandse knallers niet je van het dus zorg ik meestal voor wat zwaardere knallers.

knal ik ben gewoon een dikke zware knal fanaat geworden.
zelfs s'avonds doe ik aan knal hoewel dit dan wel in de lucht is.

sier vindi k mooi maar gewoon veel ste duur

knal ik ben gewoon een dikke zware knal fanaat geworden.
zelfs s'avonds doe ik aan knal hoewel dit dan wel in de lucht is.

sier vindi k mooi maar gewoon veel ste duur

Als je algemeen directeur van een bedrijf bent, dan moet sier niet zo duur zijn.
:rolleyes::rolleyes::bonk:

Als je algemeen directeur van een bedrijf bent, dan moet sier niet zo duur zijn.
:rolleyes::rolleyes::bonk:

klopt maar stel je bent millioniar# en je koopt een auto van 75.000 is dat ook duur.

geld is relatief

en het vuurwerk in nederland is nou eenmaal duur.
in belgie minder duur,
maar met een budget van 400 euro zijn sommige dingen toch duur
ik heb niet al het geld van de wereld:bonk:

Nou nee, als je miljonair bent dan kun je die 75000 euro best missen.
Vuurwerk in Nederland hoeft niet duur te zijn hoor, hehe je moet een winkel vinden die korting geeft.
Scheelt een hele boel.

Nou nee, als je miljonair bent dan kun je die 75000 euro best missen.
Vuurwerk in Nederland hoeft niet duur te zijn hoor, hehe je moet een winkel vinden die korting geeft.
Scheelt een hele boel.

tsja als je een kortings junkie bent en een brede portemonnee hebt voor die overdreven dure 500 Grams cakes laat staan 19SH cakes. dan ja
maar ik heb liever een budget van 400 voor BE vuurwerk en illigaal dan voor dure cakes.

om even terug te komen op die 75.000 euro die ben je dan toch kwijt en even een reken sommetje:

1235000-75000= 1160000 dat ga je dan toch echt missen hoor als je dan na gaat dat je andere dingen ook nog betaalt en niet meer werkt.
ik ga niet alles uitgebreid uitleggen want dat mag niet want het is offtopic

ontopic:
losse knallers !

Hehe een nieuw woord, kortingsjunkie, die ga ik opslaan
emo.gif

Btw, een algemeen directeur hoort helemaal geen illegaal vuurwerk aan te schaffen.
En de meeste miljonairs werken nog, die kunnen helemaal niet stoppen met werken.

Wat steek ik het liefste af, siervuurwerk.
Mooiste wat er is.

Ik steek het liefst projecten af!
Een lontje, en een boel pret. Overdag lekker astronauten, binkie's, Screaming Girls en ander klein vermaak.

Overdag en in dé vooravond houd ik het bij de knallers. Natuurlijk ook voor 12 uur wat leuke fontijntjes, en ander licht/goedkoop siervuurwerk. Ik denk dat nu ik nog vrij jong ben het meer om de knallers gaat. Maar ik merk wel dat ik elk jaar sier leuker begin te vinden.

overdag natuurlijk alleen maar knallers, singleshots en knalblokjes :D en 's avonds vind ik sierpijlen afsteken het leukst. weet niet precies waarom :p maar gewoon steeds een nieuwe pijl in het houdertje , aansteken en kijken wat die weer in de lucht zal doen geeft een goed gevoel :rolleyes:

Hehe een nieuw woord, kortingsjunkie, die ga ik opslaan image

Btw, een algemeen directeur hoort helemaal geen illegaal vuurwerk aan te schaffen.
En de meeste miljonairs werken nog, die kunnen helemaal niet stoppen met werken.

Wat steek ik het liefste af, siervuurwerk.
Mooiste wat er is.

Jij ook niet:rolleyes:

Back
Bovenaan