Wat neem jij mee op oudjaarsdag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Sommige leden onder ons worden met de dag ouder en worden daarom ook vergeetachtiger. Vergeet de visolie pillen en blijf op het vuurwerkcrew forum want hier kom je erachter wat je niet mag vergeten voor een onvergevelijke oudjaarsdag!

Welke dingen moeten mee, en welke dingen niet? Een geheugensteun/ checklist voor ons allemaal.

Ik zorg dat ik altijd voldoende gasbranders bij heb en een aantal aanstekers. Een vuurwerkbril heb ik ook altijd bij en verder zorg ik dat ik een rolletje tape en tyrips bij heb.
Een paar blikjes energydrink gaan er ook wel in gedurende dag dit omdat ik die laatste dagen weinig slaap door de kruitstress.

Verleden jaar heb ik op de eerste verkoopdag mijn vuurwerk gekocht en deze niet meer uit mijn auto gehaald. Ik nam 1 aansteker mee met een boel aansteeklonten. En dat te samen met mijn camera-gear. En ben gewoon lekker gaan rondrijden. Als ik honger/dorst had en/of na de wc moest ging ik gewoon weer even na huis. En ja, verder, nam ik eigenlijk niks mee. Dit jaar weer hetzelfde van plan.

Zo min mogelijk. Alleen het noodzakelijke. Dus vooral veel aanstekers, in elke zak 1 want anders sta ik elke keer weer te zoeken naar die zak waar de aansteker in zat.

Aansteeklonten voor de hele buurt. Blijf die dingen aansteken en uitdelen. Goede aanstekers, cat1. vuurwerk voor overdag en genoeg vuurwerkbrillen. Verder hou ik mn kids in de gaten en heb ik zelf overdags niet zo veel nodig.

Het verjaardagskado voor mijn lieftallige zus die de 31e jarig is, met fam en vrienden lekker buiten bij het vuur de kids stoken met hun rotjes en thunderkings, morgensvroeg om een uurtje om 10 uur de kids de straat op met hun tassen vol met knallers ( dat kan in het oosten des lands niet wachten tot 18.00 uur )

Eigenlijk niet zo heel veel, staan voor de deur te stoken dus heb alles binnen handbereik :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan