Wat kunnen wij als website / liefhebbers doen?

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Het nieuws is groot, het voorstel is al gelekt voordat het officieel is ingediend, maar dat vereist natuurlijk wel actie en reactie!
De petities schieten als paddenstoelen uit de grond, dat is logisch, want de emoties zitten nu hoog en we willen dit allemaal niet. Maar het is natuurlijk beter om 1 front te vormen, hier zijn we dan ook mee bezig, we hebben niet voor niets met de diverse websites destijds Vuurwerktraditie.nl opgericht. Achter de schermen is er veel contact, wordt er gekeken naar de beste manier om naar buiten te treden, maar is duidelijk dat we ons daar op moeten gaan richten en niet op alle goedbedoelde losse acties en petities.

Waarom VWC dus nog geen mail heeft gestuurd, een petitie is gestart of constant alle acties aan het promoten is, is hiermee dan duidelijk, wij komen straks, samen met de andere bekende websites als één front en zullen dat via alle bekende wegen uitzetten.
Daarbij zullen wij iedereen oproepen dit te promoten en alle winkeliers ook vragen hier aan mee te werken. Er zitten tal van winkeliers op VWC en andere websites, samen staan we sterker en dit is hét moment om zoveel mogelijk mensen te kunnen bereiken.

Wordt dus vervolgd!
:):bye:

Goedezaak!

Laat ook alle winkeliers hun klantenbestand benaderen!

Ik denk echt dat nog steeds een meerderheid van de bevolking tegen een verbod en deze nieuwe regelgeving is.

Gezamenlijk een goede actie opzetten.

Er word achter de schermen al veel werk verzet.
Laat de sites, importeurs, winkels en fora eerst even een goed plan van aanpak opzetten zodat we straks met zijn alles een succesvolle actie kunnen starten.

Het is vurig te hopen als dit erdoor gedrukt gaat worden, dat het kabinet VALT!
En dat dan Wilders aan de macht komt.

Weet haast wel zeker dat er een meerderheid tegen een verbod is....Gewoon en smerig spelletje van die *** media.

Wordt wel erg heet onder onze voeten.
Ik werk graag mee aan elke vorm van protest voor het behoud van onze mooie traditie.
Ik hoop dat er daad werkelijk een zeer sterk geluid gehoord zal gaan worden door de liefhebbers.
Succes heren en verenigingen winkeliers importeurs en liefhebbers.

Man wat klinkt dit me als muziek in de oren, ik ben zeer benieuwd wat hier uit gaat komen.
Op mijn steun (wat dat dan ook in moge houden) kunnen jullie in ieder geval rekenen!

Wordt wel erg heet onder onze voeten.
Ik werk graag mee aan elke vorm van protest voor het behoud van onze mooie traditie.
Ik hoop dat er daad werkelijk een zeer sterk geluid gehoord zal gaan worden door de liefhebbers.
Succes heren en verenigingen winkeliers importeurs en liefhebbers.

ik ben bang dat het te laat is maar ieder protest dat help om het ongedaan te maken werk ik graag aan mee

Natuurlijk kunnen jullie ook op mijn steun rekenen! Maar ben inderdaad benieuwd wat hieruit komt. Hopen dat het een goede actie wordt met veel steun! :)

Eindelijk gaat Nederland zich eens beseffen dat het genoeg is geweest en gaan we ons verzamelen om dit niet bestaanswaardige kabinet ten val te brengen. Of althans hun plannen tegen de vernietiging van ons land enigszins te beperken / dan wel tegenhouden.

Maar ik vraag me af. Al deze voorbereidingen/plannen, gaan ze ook nog door als het voorstel dus afgewezen word? Immers pas dan kunnen we echt een statement maken dat we echt genoeg hebben van dit jaarlijkse aandachtloze gezeur/gezeik van die partijen als GroenLinks en al die haters in dit land.

als alle winkels die vuurwerk verkopen samen met onze freaks mee helpt zal het stukken beter over komen

Ik weet niet wat er allemaal al gepland wordt maar misschien is het volgende ook een goed idee:

We moeten een keer een onderzoek van onze kant laten komen.
Een betrouwbaar onderzoek door een betrouwbaar onderzoeksbureau om te achterhalen waar nou werkelijk het probleem ligt en wat Nederland nou daadwerkelijk vindt van deze maatregel. (dus niet zo'n niet valide en onbetrouwbaar onderzoekje als die van één vandaag of andere kranten). Achterhaal waar de overlast, schade en het vele letsel nou werkelijk vandaan komt. Is dat:

- consumenten vuurwerk
- illegaal vuurwerk
- zelfgemaakt vuurwerk
- afsteken op de drukke locaties
- afsteek gedrag/ misbruik van vuurwerk
- voortijdig afsteken / en welk soort vuurwerk dan voortijdig
- Andere reden (alcohol, brandstichting, vreugdevuren etc.)

Onderzoek ook:

- Is de nieuwe wetgeving wel te handhaven?

- Is deze nieuwe wetgeving dan wel de juiste oplossing?

Dit onderzoek kan heel breed worden gemaakt. Hiermee kunnen we onze argumenten verdedigen want alle onderzoeken die in de media verschijnen zijn bijna nooit valide of betrouwbaar maar daar worden de politici en bevolking wel mee opgehitst. Als wij en politici een betrouwbaar onderzoek hebben om op terug te vallen en om aan te tonen dat deze nieuwe regeling de verkeerde is wordt het veel gemakkelijker om dit aan te vechten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan