Wat kijken we op tv op Oudejaarsavond 2012

Ach ja. Tv kijken is iets wat je "erbij doet" denk ik dan maar. Iets dat standaard aan staat en waar je af en toe eens naar kijkt, als je niet buiten aan het spelen, kletsen, eten of drinken bent.

Mijn meest afschuwlijke jaarwisseling was 1998 op 1999. Mn ouders en broertje naar bed om 19:00 uur. Zat ik als 13 jarig ventje alleen op met die suffe televisie. Van ellende voor de derde keer Gremlins 2 gekeken. En Andre van Duijn die oliebollen rondbracht bij de hoeren in Amsterdam. Voor de rest he-le-maal niets op de tv. Wat een afschuwelijk saaie avond was dat.

Wij kijken waarschijnlijk naar ik hou van holland, als ik tenminste binnen ben, anders ga ik gewoon door met stoken :D

- van deze kant begint het met een gezellige dvd van de toppers haha waarom ook niet.
- zo rond een uur of 9 in de avond istie wel klaarmet afspelen net buik rond gegeten
- effe chillen en de vrouw aandacht geven 23uur dan krijg ik een adrenaline kick van heb ik jou daar.
- dan half 12 blijven kijken of ik een vuurwerk shop opnieuw kan beginnen(staatsloterij show)
- 00:00 knallen

uit eindelijk alleen maar sbs 6 kijken en wat zappen

Kijk helemaal niks. Sta lekker de hele avond buiten bij de vuurkorf met vrienden. Muziekie en biertje derbij. Lekker slap ouwehoeren en af en toe wat vuurwerk afsteken.

Kijk zelf geen tv die dag, familie kijkt oudejaarsconference in de avond en later de klok op nederland 2 waar ik zelf ook altijd even voor binnen kom. Mijn vader komt wel standaard om 5 over 12 even aan me vragen of ik niet naar het vuurwerk van london wil kijken op de bbc, ach pa dat zie ik van de week wel op de fora verschijnen:p

Kijken jullie overdags nog ergens? Het 18:00 uur journaal brengt geloof ik ieder jaar beelden van jaarwisselingen all over the world in beeld, meestal Sydney als eerste.

Die beelden zijn vaak wel kicken. Dat verhoogt de feestvreugde nog meer, als je dat vuurwerk op tv ziet :)

Back
Bovenaan