Wat is jouw vervoer?

looney

VWC lid
Ik ben wel benieuwd wat iedereen hier nou als vervoersmiddel gebruikt!
Of dat er ook nog mensen zijn die het hele jaar sparen voor vuurwerk en dus geen geld kunnen missen aan zo iets nutteloos :cool:

Zelf rijd ik sinds een tijdje hierin:
GroteFoto-YTT8XKTM.jpg

En heb ik nog steeds dit speeltje om af en toe eens mee te crossen.
GroteFoto-KGSUQ8Y6.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit dagelijks lekker op m'n fiets! En als ik verder weg wil, neem ik de trein wel :wink: Geen geld over voor een rijbewijs en auto, en ik hecht er ook geen enkele waarde aan.

Mensen kijk wel uit met je kenteken, anders kunnen de blauwe petten het zien en dan komen ze aan je adresgegevens:wink:

Zo ruben dat is een mooi dingetje zeg!
rr-emco, nog iets speciaals eronder :D Zo op het oog een net ding!
pyroboy, leuke corsa maar zo gevuld is die nog leuker! Haha..
nielsje, jou naam helaas niet, waarvan bekend :P Mooi peugeotje trouwens! 206?

Richardus, zoals jij het zegt is zoals mijn ouders het ook altijd zeggen. Geen intresse in alles met een motor. Vind het ook zeker geen schande ofzo! Maar heb je niet een mooie foto van je fiets? Haha..

Ivi-vuurwerk. Idd is posten op eigen risico, maar bij mij valt toch niets te vinden dus wat dat betreft geen probleem!

Zo ruben dat is een mooi dingetje zeg!
rr-emco, nog iets speciaals eronder :D Zo op het oog een net ding!
pyroboy, leuke corsa maar zo gevuld is die nog leuker! Haha..
nielsje, jou naam helaas niet, waarvan bekend :P Mooi peugeotje trouwens! 206?

Richardus, zoals jij het zegt is zoals mijn ouders het ook altijd zeggen. Geen intresse in alles met een motor. Vind het ook zeker geen schande ofzo! Maar heb je niet een mooie foto van je fiets? Haha..

Ivi-vuurwerk. Idd is posten op eigen risico, maar bij mij valt toch niets te vinden dus wat dat betreft geen probleem!

Hehe dankje! Het is trouwens een 106 GTI.

Ik zit zelf ook op Scooter-freaks dus vandaar dat je naam bekend voor komt in combo met de neos:wink:

Of niet dan Looneytunie:D

Mijn naam is daar : Niels

Heb geen eigen auto, maar ik rijd wel in auto's van mijn ouders. Heb niet alle foto's.
- Toyota avensis verso
- Volkswagen Kever
- Chevrolet Blazer

Af en toe een auto van een familielid. Voor de rest gebruik ik mijn fietsje.

Kleine opmerking, topic titel moet zijn; Wat is jouw ride? :wink:

Laatst bewerkt:
bat_block_clas.jpg

Even zonder geintjes, ik moet zeggen dat ik aardig jaloers ben op Ruben. Droom ervan om een Seat als me eerste wagen te hebben.

lol, nee heb geen foto, is ook niet boeiend hoor; 't Is een 2ehands stads ragijzer.

Moet zeggen dat ik auto's best mooi kan vinden, maar het bezit ervan is nou niet een ideaal van me ofzo. Snap die materialistische trots nooit zo goed. 't Is wel erg handig voor 't vervoeren van vuurwerk :D

Leuk topic, aangezien auto(tuning) mijn andere grote hobby is wil ik mijn waggel ook wel even ter zien zetten :p

Dit is dus mijn grote trots:
Foto-MLTT4LUE-D.jpg

De auto heeft al een paar kleine veranderingen ondergaan an dit is niet zijn huidige staat :wink:

Back
Bovenaan