Wat is jouw top 10 Cat.1 vuurwerk?

Christus te paard zeg, ieder zijn meug. Ik loop toch ook niet te zeveren in topics over cakes?

Ik snap je helemaal, begrijp me niet verkeerd en het is ook niet alleen maar persoonlijk naar jou, maar ik ben wel klaar met dat negatieve gedoe en - in gewoon Nederlands - dat ******en op klein spul en/of F1. Zoek je een ander topic, laat je dit links liggen. We hebben echt helemaal niks aan 50% van de berichten in 3 jaar die alleen maar “het is troep” zeggen in strekking.

Pardon hoor, moest er ff uit. Nu weer door met top tientjes.
Volgens mij was ik niet eens zo heel negatief? ik gaf alleen aan dat ik maar tot een top 2 kom. Smaken verschillen toch? Jullie reageren wel erg overdreven, maar goed ik zal dit topic laten rusten, veel plezier :)

Ik hoop toch zo dat er na een totaalverbod op 31-12 overdag massaal F1 wordt afgestoken, ook door mensen die dat nu niet doen. Legaal een dikke middenvinger opsteken naar politietop, politici, linkse activisten, mensenhaters etc, zo’n kans laat je nondeju toch niet liggen?

Gewoon je Cat.2 Blasters in een Cat.1 Aldi knetterrotjes doosje doen, je Thunderkings in een knetterfontein pakje, etc.

Ze kunnen het toch niet onderscheiden zeggen ze.

En die legale middelvinger kun je nu al mee beginnen hè. :thumbsup:

Back
Bovenaan