Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
- Jaren 80: magisch in alle opzichten. Wakker gemaakt worden om het vuurwerk te zien. Onovertroffen.
- Jaren 90: zelf kopen. Lijstjes maken en toen al ver boven budget. Onder toeziend oog van mijn vader moesten er dan toch items geschrapt worden. Een onmogelijke klus, elke keer maar weer. Een bijzondere editie was ergens mid jaren 90. Echt extreem mistig zoals ik het eigenlijk nooit meer heb meegemaakt. Gelukkig bestond de collectie toen voornamelijk nog uit zwermpotten die de hoogte niet echt opzochten. Iemand die nog weet wel specifiek jaar dat was?
- Millenium jaren: Bex! Wat een waanzinnige ervaring om hier de eerste keer binnen te lopen. Een tijd die nooit meer terugkeert. Alpeco idem dito, top jaren.
- Een heel bijzondere blijft toch ook de afgelopen editie. De krankzinnigheid van het verbod waardoor de aanloop naar oud en nieuw gekenmerkt was door frustratie. Echter, ik persoonlijk heb zelden zo intens van de cat 1 (kuch) genoten als afgelopen jaar.
Kern van mijn betoog: tijden veranderen, helaas. Maar de passie voor vuurwerk zal altijd blijven. Elk jaar heeft zijn charme en unieke kanten. Ook onder invloed van Bruls en consorten zal onze vuurwerkpassie niet uitdoven.