Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom je bij mij kijken dan?Uiteraard staan de jeugdjaren waar alles nog kon en mocht hoog in het lijstje, maar de mooiste moet nog komen. Dat moet aankomende jaarwisseling gaan worden, met als hoogtepunt om 00:00 een gewonnen Galacticos![]()
Dat blijft goud, het overdag stoken. Eerst rond door je eigen wijk, als je die bestrooid had met rotjes, grondbloemen en babypijl stokjes dan was het tijd voor de aangelegen wijken verderop in de stad. Heerlijke herinneringen aan en toch alweer oh zo lang geleden...Ik weet niet meer precies welk jaar het was, maar het was in ieder geval in mijn tienerjaren. Ik ging voor het eerst mee naar België met mijn oom en neef en heb toen al mijn spaargeld (ca. €600) aan knallers uitgegeven. Het gezicht van mijn pa toen ik thuis kwam vergeet ik nooit meer haha. Jammer dat ik geen foto's meer heb van toen, want ik zou die stapel graag nog eens terug willen zien. Man wat heb ik me daarmee vermaakt die oud en nieuw. Sowieso blijven dat de mooiste jaren voor mij, toen we nog overdag mochten stoken.