Wat is jouw mooiste oud en nieuw tot nu toe?

Uiteraard staan de jeugdjaren waar alles nog kon en mocht hoog in het lijstje, maar de mooiste moet nog komen. Dat moet aankomende jaarwisseling gaan worden, met als hoogtepunt om 00:00 een gewonnen Galacticos😇

Denk toch de eerste keren dat ik met me pa cakes mocht afsteken. Jaartje of 13, jaa dat was wel genieten. Shogun bol pijlen, Diamond collection cakes en een jaar later kwamen daar nog Crown Collection producten bij.

En ja die galacticos zou een mooie aanvulling zijn maar er staan al een aantal toppers in de rij om gestookt te worden, riakeo exceptional bv ,dus wellicht en hopelijk niet uiteraard wordt het laatste jaar wel het beste

Ik weet niet meer precies welk jaar het was, maar het was in ieder geval in mijn tienerjaren. Ik ging voor het eerst mee naar België met mijn oom en neef en heb toen al mijn spaargeld (ca. €600) aan knallers uitgegeven. Het gezicht van mijn pa toen ik thuis kwam vergeet ik nooit meer haha. Jammer dat ik geen foto's meer heb van toen, want ik zou die stapel graag nog eens terug willen zien. Man wat heb ik me daarmee vermaakt toen. Sowieso blijven dat de mooiste jaren voor mij, toen we nog overdag mochten stoken.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer precies welk jaar het was, maar het was in ieder geval in mijn tienerjaren. Ik ging voor het eerst mee naar België met mijn oom en neef en heb toen al mijn spaargeld (ca. €600) aan knallers uitgegeven. Het gezicht van mijn pa toen ik thuis kwam vergeet ik nooit meer haha. Jammer dat ik geen foto's meer heb van toen, want ik zou die stapel graag nog eens terug willen zien. Man wat heb ik me daarmee vermaakt die oud en nieuw. Sowieso blijven dat de mooiste jaren voor mij, toen we nog overdag mochten stoken.
Dat blijft goud, het overdag stoken. Eerst rond door je eigen wijk, als je die bestrooid had met rotjes, grondbloemen en babypijl stokjes dan was het tijd voor de aangelegen wijken verderop in de stad. Heerlijke herinneringen aan en toch alweer oh zo lang geleden...

Dit jaar word de mooiste wat betreft vuurwerk, wat er ook gebeurt ga ik een voor mij record aan vuurwerk schieten.

Tuurlijk ga je die oudjaars die je als jonge blaag vierde niet evenaren maar wat betreft vuurwerk wordt dit zeker de mooiste.

Echt het mooiste jaar kan ik niet benoemen. Elk jaar was gewoon prachtig. De coronajaren om te zien hoe Nederland toch wel van vuurwerk hield. Vooral het tweede jaar, nog nooit heb ik zoveel illegaal spul de lucht in zien gaan. Dat belooft wat voor straks!

Maar het mooiste jaar moet nog komen: dit jaar gaat grandioos worden met prachtig stookweer!

Ach, en ondanks dat, elk jaar was toch ook wel top. Eigenlijk net zo mooi als dat komende editie weer gaat worden.

Back
Bovenaan