Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe niet echt aan een budget, maar ben bang dat het een duur jaartje gaat worden zo met al die nieuwe toppers :frusty:

Mijn eerste budget was 500€. En je voelt ‘em al aankomen, dat werd verhoogd naar 600, toen 650 en nu heb ik het budget op 750€ gesteld. Afgelopen maand voorlopig de laatste grote uitgaven gehad aan m’n huis, tuin en schuur. Er valt nog genoeg te doen qua klussen, maar dat gaat nu in een tempo dat ik ook m’n spaarrekening maandelijks weer kan gaan bijvullen. Ben dus benieuwd of ik me aan die 750€ kan houden, zeker gezien er ongetwijfeld nog veel mooie acties voorbij zullen gaan komen. Ergens ver weg in m’n achterhoofd heb ik misschien al een plan+ waarbij ik die 750€ ook wat losser ga hanteren. Je merkt al, zo sterk als een vaatdoek haha:bonk:

Pak dit jaar groots uit omdat ik het jaar erop niet in Nederland vier (bezoek bij vrienden in buitenland.
Begon op budget tussen de 500-1k en is inmiddels 2k. Zal wel uitschieten naar ergens tussen de 2.5-3k.
Inmiddels 4k:bonk:, moet wel zeggen is met een vriendengroep van 5 man

Mijn budget liep vroeger elk jaar alleen maar op, als kind spaarde ik een paar maanden van te voren al zo veel mogelijk zakgeld op om vuurwerk te kunnen kopen. Dit zette zich door tot ik een jaar of 4 geleden. Ik woonde nog thuis en kon goed sparen, was gestopt met roken, etc dus wilde een jaartje goed gek doen. Toen heb ik rond de €2200,- uitgegeven en een erg mooie jaarwisseling gehad.

Het was alleen wel te veel merkte ik. Ik had veel over en het was ook geen fijn gevoel om zo veel vuurwerk in huis te hebben. Sindsdien ben ik ieder jaar mijn budget gaan verkleinen. Ik zet zo'n €70,- per maand opzij voor vuurwerk, wat neerkomt op zo'n €840,-. Hierdoor geniet ik er echter absoluut niet minder om. Ik moet een stuk bewuster mijn keuzes maken en dat maakt het juist wel weer erg leuk. Hoe haal ik de beste prijs/kwaliteit in huis? Doordat ik minder in huis heb en de voorraad verdeel over adressen hoef ik me ook geen zorgen te maken over politie waardoor ik optimaal kan genieten :)

Met al die mooie nieuwe compounds heel lastig kiezen dit jaar. Budget nog steeds fors minder als vorig jaar meer teller stopt denk toch pas bij €2k+.

Losse,cakes valt dit jaar wel mee, van +100 vorig jaar iets van 20 dit jaar. Compounds is niet eens zo heel veel minder als vorig jaar maar dit jaar voor het eerst ook grote compounds in de collectie.

Als je er daar een aantal van hebt ben je zo €1k verder. Eigenlijk alleen nog bij Huisman bestellen en dan is mijn collectie compleet voor dit jaar

Mijn budget liep vroeger elk jaar alleen maar op, als kind spaarde ik een paar maanden van te voren al zo veel mogelijk zakgeld op om vuurwerk te kunnen kopen. Dit zette zich door tot ik een jaar of 4 geleden. Ik woonde nog thuis en kon goed sparen, was gestopt met roken, etc dus wilde een jaartje goed gek doen. Toen heb ik rond de €2200,- uitgegeven en een erg mooie jaarwisseling gehad.

Het was alleen wel te veel merkte ik. Ik had veel over en het was ook geen fijn gevoel om zo veel vuurwerk in huis te hebben. Sindsdien ben ik ieder jaar mijn budget gaan verkleinen. Ik zet zo'n €70,- per maand opzij voor vuurwerk, wat neerkomt op zo'n €840,-. Hierdoor geniet ik er echter absoluut niet minder om. Ik moet een stuk bewuster mijn keuzes maken en dat maakt het juist wel weer erg leuk. Hoe haal ik de beste prijs/kwaliteit in huis? Doordat ik minder in huis heb en de voorraad verdeel over adressen hoef ik me ook geen zorgen te maken over politie waardoor ik optimaal kan genieten :)

Jij ook, veel klein spul?

Dit jaar "maar" €500

Probeer alles met korting codes en aanbiedingen bij elkaar te sprokkelen.

Geen boxen (behalve de Happy Night van El Gato) maar enkele cakes dit jaar.

Als ik de bedragen zo lees dan denk ik dat het mooie collectie foto’s gaan worden. Zelf ligt het budget een stuk lager. Rond de €300, €350 hoop ik. Maar ik zag al weer mooie nieuwe producten voorbij komen en ik wil dit jaar voor het eerst een mooie box kopen in plaats van alleen maar losse cakes en fontijnen.

Ik heb niet echt een budget. Elk jaar heb een aantal producten die ik perse wil en die komen er dan ook. Probeer het natuurlijk wel altijd een beetje netjes te houden.

Een budget heb ik jaren geleden eigenlijk al weggegooid. Budgetten zijn er om overschreden te worden en daarom werk ik er niet meer mee. Ik weeg voor mijzelf af of ik het product de prijs waard vind, of ik zelf nog ''gevoel'' bij het bestelde assortiment heb en niet denk dat het teveel is zodat het stoken tegen gaat staan. Meestal heb ik op beide vragen een ''JA'' als antwoord en bestel ik lekker door :p

En zo geschiedde. We bestellen lekker door, we hebben al veel nieuws mogen zien op de demo's en dat heeft toch wel tot een redelijke besteldrang gezorgd. Uiteraard binnen de perken, het wordt niet té gek, maar wel gek :D

Dit jaar wat andere keuzes gemaakt met de knaken, dus even kijken of er iets over blijft voor vuurwerk, budget is dan ook lastig te noemen.
Hoop wat compounds aan te kunnen schaffen.

Ik vind t wel komisch eigenlijk, 5-6 jaar terug was mijn budget nog rond de 80 euro

En nu.... kom ik wel tegen de 1550 :bonk::frusty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan