Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen jaren was er altijd een groot budget hier. Door enkele grote uitgaven alsmede trouwen afgelopen jaar is het speelgeld voor december op. Samen met de schoonfamilie toch nog een budget van circa 300 euro om te besteden aan een paar goede compounds.
.zal dus een kortejaarwisseling met vuurwerk worden helaas.

Een derde van vorig jaar helaas. Ook door het hele F3 gebeure, want daar ligt nu helaas m'n focus. Bedankt hè sukkeltjes in Den Haag, studenten aan de universiteit ( met een Amerikaanse rrr) en instanties! Jullie hebben geen idee waar jullie over praten, dus houd je dan stil en doe eerst 1 of 2 jaar goed onderzoek. Een derde van het gewoonlijke budget, maar mooi spul komt er zeker!

Dit jaar een budget van €800,-. Mede door het krijgen van een zoontje en het kopen van het huis alleen het eerste half jaar in de freakacties kunnen kopen. Ik verwacht dat dit volgend jaar de helft zal zijn. Nog maar even flink genieten dus.

De afgelopen jaren was er altijd een groot budget hier. Door enkele grote uitgaven alsmede trouwen afgelopen jaar is het speelgeld voor december op. Samen met de schoonfamilie toch nog een budget van circa 300 euro om te besteden aan een paar goede compounds.
.zal dus een kortejaarwisseling met vuurwerk worden helaas.

op zich als je een beetje creatief bent kan je met dat budget nog prima uit de voeten hoor.

wat ik in dat soort gevallen altijd doe is gewoon wat kleine cakes kopen ipv grote en deze doorlonten of tegelijk afsteken...vaak heb je dan nog een mooier effect als een standaard compoound.

en als je dan ook nog eens de kortingen afspeurd kom je een heel eind.

dus komt vast allemaal goed, en anders gewoon lekker meekijken met de buren dit jaar!

Heb niet echt een budget maar net alles bij elkaar opgeteld en kwam totaal op 910 euro en er komt waarschijnlijk nog 100 bij.

Probleem als je niet echt op je budget hoeft te letten dat er steeds meer besteld gaat worden. Als je niet op let.:D

Dit jaar gellukig een budget van 350/400.
Jaar begonnen met een zware tegen valler in maart mn vader verloren (die tevens ook extreme goeie maat was) En toen langzaam boven opgekrbabeld met werk etc tijdje niet gewerkt etc.

En dan nu voor elkaar weten te boxen dan wel met vrienden/familie etc, om een leuk budget bij elkaar te krijgen :) Lekker om 12.00 ff rammenn voor die ouwe, een showtje van 10min +/- waar het lekker fakkelen is met veel spektakel in de straat :).

Ook fallas weer geboekt(afgelopen jaar niet mee gemaakt ivm andere zorgen) dus als ik dat normaal aan vuurwerk / hobby besteed zit ik ook op 1000+ :). Liever 5 dagen fallas voor mij dan big met oud en nieuw. Maar dat is persoonlijk keus :) Fallas met zelf stoken + shows + gezelligheid kan voor mij doen geen oud en nieuw tegen op. Helemaal als vrienden wat minder druk mee zijn, hier en daar een paar € etc. Waar ik in valencia altijd de tijd van mn leven heb :) :angel::yes:

Vorig jaar 3000. Dit jaar ga ik het doen met 75 euro. We hebben een zoontje gekregen waar dit jaar het geld in is gaan zitten. Volgend jaar komt er een tweede dus verwacht ik niet veel meer. Maar ik heb er vrede mee op zich.

Budget was eigenlijk 400 euro maar zit nu zeker over de 500 euro. Reden hiervoor is dat ik een (voor mij doen) flink aantal single shots hebt gekocht. Daarnaast erg gevoelig geweest voor acties dit jaar en mooie producten.. :)

Vorig jaar 1500.dit jaar zit ik op 800 euro en het kriebelt om nog bij te bestellen. Mag van mezelf nog 200 uitgeven dit jaar. Denk ergens de restante single shots opkopen.

Heb geen budget maar zit meestal rond de 1000eu. We zijn altijd met 3 man en we geven allemaal ongeveer hetzelfde uit dus reken maar op zo'n 3000eu aan vuurwerk:handsup:

Toch opgeschroefd naar 400 euro, kon het niet laten. Maar dat is echt een schrijntje van de afgelopen jaren. Hopelijk kan ik het zo rustig afbouwen.

ik heb nu voor 760 euro, wel weer meer dan vorig jaar.
Samen met mijn broer hebben we voor 1000 euro in de straat, lijkt me voldoende :p

Een derde van vorig jaar helaas. Ook door het hele F3 gebeure, want daar ligt nu helaas m'n focus. Bedankt hè sukkeltjes in Den Haag, studenten aan de universiteit ( met een Amerikaanse rrr) en instanties! Jullie hebben geen idee waar jullie over praten, dus houd je dan stil en doe eerst 1 of 2 jaar goed onderzoek. Een derde van het gewoonlijke budget, maar mooi spul komt er zeker!

Wat zeg jij allemaal nou weer? Ik zou beginnen met vooral minder te generaliseren, of zijn alles vuurwerkliefhebbers ook tokkies?

Heb niet echt een budget maar net alles bij elkaar opgeteld en kwam totaal op 910 euro en er komt waarschijnlijk nog 100 bij.

Inmiddels is mijn record verbroken dit jaar 1110 euro uit gegeven. Zou die volgend jaar weer verbroken worden. Heb geen budget koop gewoon wat ik graag wil dus ja waarschijnlijk wel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan