Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veeeeeel minder dan voorgaande jaren. En dat zeg ik ook al jaren en elk jaar lukt het niet. Maar nu ik geen show meer schiet komt er ook geen geld meer voor binnen. De prioriteiten liggen anno 2018 ook op hele andere plekken dus dat vuurwerk kan me gestolen worden in dat opzicht. En heb nog wat over van de voorgaande jaarwisseling die in het water viel dus heb ook niet het gevoel dat ik veel moet gaan kopen voor deze jaarwisseling.

normaal rond de 1200.
zit nu rond de 2000 en zal nog rond de 500 a 1000 bij komen.
speciale gelegenheid dit jaar ;)

Ik hou het op 500 euro.......aan het eind van het jaar, dan vergeet ik alles wat ik door het jaar heen heb gekocht en het tripje naar de zuiderburen dan valt het alles mee. Maar als ik alles optel is het al snel een 1500 euro. Als je het snel mompelt lijkt het net of je 15 euro zegt.

Dit jaar tegen de 1500,- waaronder een groot deel uitgaat naar hoogstaande compounds.. evo en funke

Ik ben in het begin van het jaar behoorlijk los gegaan. Ik zit op dit moment op € 800,00. Ik denk dat ik uiteindelijk op € 1100,00 uit kom.

Ik denk rond de 300. Dit omdat ik een huis heb gekocht.

Dat ken ik. Dure tijden. Gelukkig in Januari al veel besteld in de freakacties en in Juli pas een huis gekocht (en eind deze maand de sleutel).

Prioriteiten stellen; vuurwerk was eerder gekocht

Dat ken ik. Dure tijden. Gelukkig in Januari al veel besteld in de freakacties en in Juli pas een huis gekocht (en eind deze maand de sleutel).

Prioriteiten stellen; vuurwerk was eerder gekocht

Precies, zo hoort dat ook als het om vuurwerk gaat :wink:, prioriteiten stellen.

elk jaar ronde de 2000/2500 komt vooral doordat die grote dozen zo belachelijk duur zijn geworden de laatste jaren en omdat er zoveel moois is haha.
daarom probeer ik geen nieuwe collectie meer te kopen maar meestal outlet produkten scheelt ook weer.
en wil je van te voren enkele potten stoken en 12 uur ook een paar dozen ben je al gauw 1000 a 2000 euro kwijt.
is gewoon dure hobby

1 november begint m'n eerste echte baan. Dus het budget gaat in theorie lekker omhoog. Echter wil ik nooit te veel uitgeven aan vuurwerk, dus verwacht maximaal 500 euro te spenderen.

Nog geen idee. Maar niet zoveel. Nieuwe woning gekocht. Verbouwen etc. Dat gaat toch echt voor.

elk jaar ronde de 2000/2500 komt vooral doordat die grote dozen zo belachelijk duur zijn geworden de laatste jaren en omdat er zoveel moois is haha.
daarom probeer ik geen nieuwe collectie meer te kopen maar meestal outlet produkten scheelt ook weer.
en wil je van te voren enkele potten stoken en 12 uur ook een paar dozen ben je al gauw 1000 a 2000 euro kwijt.
is gewoon dure hobby

Met jouw budget lijkt mij het niet heel erg als je een keer een miskoop doet

Mijn budget gaat dit jaar drastisch naar beneden. Zo rond de 300 euro denk ik.
Vanaf nu steek ik het liever in pyrotrips naar het buitenland. ��

Ik zat de laaste jaren rond de 850..
Vrouwtje vond het toch wat teveel helaas:no:
Dus dit jaar rond de 400.
Ga nog wel met maten naar DL dus de het zal nog iets oplopen.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan