Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een moeilijke vraag altijd haha. Vorig jaar het budget omlaag moeten doen omdat ik dat jaar en een huis kocht en een paar maanden later mijn baan kwijt raakte. Gelukkig sinds januari weer lekker onder de pannen. Maar in de laatste maanden van 2017 heb ik wel echt geleerd dat vuurwerk een luxe iets is en ik liever wat extra opzij zet voor moeilijke tijden. Aan de andere kant, het gaat nu gewoon goed. Waarschijnlijk zal ik kopen wat ik leuk vind en vanzelf wel zie of het ge gortig gaat worden

Ik heb geen budget in euro's maar meer in volume / kilo's... ik bedenk me vaak genoeg: Jezus dit is echt niet normaal meer, gek... ik ben de laatste 2 jaar wel wat bewuster... geef steeds meer uit aan buitenlandse trips. Over 4 weken weer adelfia! Hoppaaa

Geen budget dit jaar. Heb nog een beetje liggen, maar voorgenomen huwelijk en wat tegenvallers gehad dit jaar. Nieuwe auto moeten kopen, zo ongeveer alle huishoudelijke apparaten moeten vervangen.
Het is niet anders. Het kriebelt wel, maar heb voor 1 september 10.000 nodig voor de bruiloft, dus het is even niet anders.

Heb al voor zon 300 euro aan pijlen, matten en kleine zooi uitgegeven en nog zon 700 over voor wat cakes. Nog nooit zoveel budget voor vuurwerk gehad en juist dit jaar kan ik echt niet kiezen uit alle producten. Word helemaal gek van lijstjes maken die binnen mn budget vallen:p

Inderdaad, budget zegt niets natuurlijk. Zoals je zelf al aangeeft ben je nog jong en dan is 200 euro ale een flink bedrag. En het plezier wat je er aan beleeft is onbetaalbaar.

Inderdaad, budget zegt niets natuurlijk. Zoals je zelf al aangeeft ben je nog jong en dan is 200 euro ale een flink bedrag. En het plezier wat je er aan beleeft is onbetaalbaar.

Zo is het inderdaad. Ik durf zelfs te stellen dat het een aantal jaar terug (toen mijn budget 10 keer zo klein was) qua genieten beter was. Nu je meer financiële middelen te besteden hebt neemt je ook meer spullen mee ''die leuk voor erbij zijn''..

Budget... ik koop meestal gewoon wat ik graag hebben wil en wat de portmonee toelaat, altijd meerdere bestellingen dan lijkt het niet zoveel en doet t minder pijn. Zit nu al over de 1300 euro dus denk dat ik dit jaar erhens rond de 2000 uitkom. Moet zeggen dat de lol met een budget vroeger leuker was, meer voorpret met mogelijke lijstjes en opties, maar nu er voldoende financiële middelen zijn is het ook wel weer fijn om ipv te twijfelen om welke dikke cakebox ze gewoon beide te nemen.
Het is ooit gekker geweest, maar dat was voornamelijk zwaarder spul en nu alleen nog legaal, lesje wel geleerd helaas.

ik hanteer niet persee een budget maar wel een max van 200 in oktober en nog eens 350 november ( dit zijn max bedragen enkel als het echt zo is dat ik denk dit moet ik hebben anders geef ik het aan wat anders uit. en dan december zon 2/300 als er een beetje dikke aanbiedingen tussen zitten zoals de kartonacties .

dus max zon 7/850 euro , meestal zit ik er onder tot de losse verkoop, dan kom je in de winkels zelf en neem ik altijd uit elke winkel wel een extra tasje klein spul mee....

Had mezelf een budget gesteld van 800,00 net als elk jaar, zit nu ondertussen op 1700,00 zal dus wel op 2000,00 uitkomen net als de voorgaande jaren.

Ik schommel te vaak met wat ik wil en merk dat er nu een project op de plank staat die ik ergens wel wil maken maar weer een 100 tot 150 euro kost voor max 5 seconden. Maar ik wil hem wel heel graag doen!!!!!

Dus ik weet nog niet exact wat mijn eind totaal gaat worden omdat ik telkens wat verschuif naar boven in bedrag.

Voor mijzelf het doel gesteld om zo rond of iets onder de €1.000,- te blijven.
Dus het is natuurlijk niet verwonderlijk dat ik nu op zo'n €1.350,- zit. :D
Maar ik zit in ieder geval nog onder het budget van vorig jaar, met de hele lijst compleet.
Zullen hooguit nog een paar Weco fonteintjes uit Duitsland bij komen, maar verder niks. :)

Eddy.

Ik vraag mij nu voornamelijk af bij de bedragen van rond de 1000 euro wat men gekocht heeft..... Ik heb alleen voor 00:00 een klein projectje wat mij in totaal 700 heeft gekost ongeveer (niet alle super freak acties gehad daarvoor). Wat koopt men dan allemaal voor 1000 tot 1300 euro? En gaat dat op in 1 showtje?

Tot nu toe staat de teller op 380 eurie, whishlist staat dit moment op 600 euro. Hoop zo rond de 1000 uit te komen, volgens mij gaat dat aardig lukken.

Inmiddels op €1093,70. Heb gezegd tegen mijzelf dat het eigenlijk genoeg is, maar heel misschien gaat er nog wat bijkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan