Wat is jouw budget dit jaar ?

maar een studentje , twee keer op vakantie geweest , auto gekocht en zo rond de 500 euro uitgeven aan vuurwerk hoe krijg je dat voor elkaar als studentje , ik werk me de touwtyfus maar kan echt niet twee keer op vakantie , een auto aanschaffen en voor 500 euri vuurwerk scoren of moet ik ook maar gaan studeren

Dat krijg je voor elkaar door te sparen. Ik woon nog thuis en heb dus geen vaste lasten. Verder werk ik veel in de vakantie's en vrije dagen die ik heb en krijg ik studiefinanciering.

Da's echt een stuk minder dan voorgaande jaren.Gelukkig wel genoeg om er een leuke jaarwisseling van te maken.

ongeveer 300 maar deze jongen gaat altijd in begin januari naar ZENA OLEN in Belgie is alles met 50% korting en dan koop je voor 300 euri hele leuke dingen

Vorig jaar had ik teveel uitgeven dat ik een week lang op de hartbewaking lag. Dit jaar weet ik in ieder geval dat ik minder ga uitgeven. Waarom? Meer kostenposten en relatief gezien minder inkomen.

Ik heb in iedergeval al voor €400,- aan bestellingen geplaatst gedurende het jaar. Waarschijnlijk komt aan het einde van het jaar hetzelfde bedrag er bovenop na de hele maand December extra hard werken.

Heb nog voor zo'n 400 over van afgelopen oud&nieuw.
Daar bij haalt ik voor zo'n 1400 bij dus genoeg om een mooie show te geven.
Wat ik nog niet megerekend heb de aanschaf van men nieuwe schiet systeem.

Back
Bovenaan