pyro013 VWC lid Vandaag om 13:09 #181 StanPyro zei: Zonder waren we qua budgetten reddeloos verloren hahaha. Klik om te vergroten... Naja ik kom uit een regio waar ze voor de future aurora bijvoorbeeld 180 vragen en bij 365 is die 90 het is echt van de zotte
StanPyro zei: Zonder waren we qua budgetten reddeloos verloren hahaha. Klik om te vergroten... Naja ik kom uit een regio waar ze voor de future aurora bijvoorbeeld 180 vragen en bij 365 is die 90 het is echt van de zotte
K Krammetjes VWC lid Vandaag om 13:18 #182 Hier wordt vanuit principe nooit een uitspraak over gedaan!
D dingodile VWC lid Vandaag om 13:22 #183 Slogan: weg met het budget. Wat je niet hebt kun je ook niet overschrijden.
T Tegendraads VWC lid Vandaag om 13:32 #184 pyro013 zei: Naja ik kom uit een regio waar ze voor de future aurora bijvoorbeeld 180 vragen en bij 365 is die 90 het is echt van de zotte Klik om te vergroten... En dan te bedenken dat deze in Januari voor 65 te koop was.
pyro013 zei: Naja ik kom uit een regio waar ze voor de future aurora bijvoorbeeld 180 vragen en bij 365 is die 90 het is echt van de zotte Klik om te vergroten... En dan te bedenken dat deze in Januari voor 65 te koop was.
1908OTC VWC lid Vandaag om 13:33 #185 Geen vast budget. Zolang de portemonnee het toelaat zie ik het wel
pyro013 VWC lid Vandaag om 13:38 #186 Tegendraads zei: En dan te bedenken dat deze in Januari voor 65 te koop was. Klik om te vergroten... jupppp haha ze kunne overal maar gewoon een prijskaartje op plakken
Tegendraads zei: En dan te bedenken dat deze in Januari voor 65 te koop was. Klik om te vergroten... jupppp haha ze kunne overal maar gewoon een prijskaartje op plakken