Wat is jou leukste, gekste of meest unieke afhaalervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat mijn mooiste ervaring in mijn eerste freakjaar was, 2019. Dat jaar bij veel winkels besteld, maar de grootste bestelling toen bij Jo, Haokan in Oisterwijk. Echt machtige ervaring, had 5 a4 vol met bestellingen. En het prachtige was dat ik met 4 auto's er naartoe gekomen was, allemaal mensen die wel wisten dat ik veel vuurwerk had besteld maar hadden nooit kunnen bedenken hoeveel het was.

De opening vergeet ik nooit meer, een bunkerhaler zet twee doorzichtige tassen vol met kleine cakes neer en 1 van mijn vrienden zegt; wauw dat is veel vuurwerk man. Mijn eerste reactie die er ongezouten uitkwam; joh dit is pas het 18u vuurwerk, komt nog veel meer en groter haha! Zo oprecht bedoelt ook. Zaten cakes in als hardcore 4, heavy legend pioneer etc. En het mooie was dat het voor ik denk een minuut of 20 maar bleef komen. 4 man waren het continue naar de auto's aan het brengen en ik maar aftekenen op mijn lijst. Zo jammer dat ik dat niet gefilmd heb. Van steeds grotere cakes naar op een gegeven moment compounds, de mensen in de winkel wisten ook niet wat ze zagen. Jo gaf wel aan dat voor een volgende keer een ander tijdsblok wel fijner was, voor de wat grotere bestellingen haha. Snapte het helemaal, jaar erop ook anders gedaan. Man heerlijke ervaring, denk er elk jaar nog aan terug.

2010 vuurwerkland steenbergen. Dat is denk ik ook mijn gekste ophaalervaring. Wat was het daar toen druk zeg! Was er om 19uur en had mijn spullen om 23.30 een keer. Daarna in zeer zeer dichte mist nog 1.5 uur naar huis gereden.

Jaren terug een mooie ervaring gehad. Ik had al via allerlei constructies héél goedkoop 2x de Spring Garden van broekhoff besteld. 50% korting en nog eens 50 euro eraf via een vakantieveilingen actie. Uiteindelijk ongeveer €75,- betaald.

Bij het afhalen bleken beide compounds niet op voorraad te zijn en kreeg ik 2 vervangers. Wat bleek, het waren 2 4-packs uit de Crown Collection van €179,- p.s. Ik voelde mij best wat schuldig ten opzichte van de winkelier maar ben toch stiekem met een big smile in de auto gestapt.. :applause:

wat grappig ik wist niet dat vakantieveilingen korting gaf op vuurwerk

Vorig jaar bij lokkemientje mijn vuurwerk opgehaald. Alles werd op de balie gezet, wat ook al met wat gesteun ging omdat het laat was en een vrij grote bestelling, ondertussen was ik alles aan hetcontroleren of er niks vergeten was, ik draai me 2 seconden om, om te vragen aan mijn vriendin of ze wil helpen met tillen. Opeens lag er een kat op alle boxen, dus toen een half uur gepraat met de medewerkers totdat de kat het zat was en van alle boxen af liep.

Ooit een keer vuurwerk gekocht bij een klasgenoot. Zijn vader had een autohandel en verkocht ook vuurwerk. Maar ze hadden mijn bestelling dubbel bij elkaar gepakt.

Eerlijk gemeld. Konden ze wel waarderen. En kreeg het toch niet mee op de fiets. :D

Duitse ouderen die een boze opmerking maken omdat je met 2 karren vol vuurwerk bij de kassa staat. Was niet dicht aan de grens dus misschien was het voor hun nieuw.

Poeh als verkoper kan ik wel een paar kantjes volmaken met markante figuren die kwamen afhalen :D

Maar bij uitstek de allermooiste was een aantal jaartjes geleden. 1e verkoopdag kwam er een klein jochie, jaartje of 10, samen met moeders binnen.
Stug liep die naar de balie, en plofte een a4'tje neer. Met daarop uitgeknipte stukjes van de folder. Met als aanvulling de effecten nagetekend en gekleurd. De achterzijde bevatte een zelfgemaakte bestellijst inclusief versieringen en stickers.:angel:
't jochie stond wat onrustig te wiebelen met een dikke grijns. En moeders gaf al aan dat hij al de hele week nergens anders mee bezig was.
Nog nooit heb ik per ongeluk zoveel extra vuurwerk in een tas laten vallen. Een liefhebber in wording :)

Iemand nog leuke of gekke dingen mee gemaakt afgelopen dagen? Hier eigenlijk niets geks, alleen maar positieve ervaringen weer. Veel sfeer momenten gehad, veel vrolijke mensen de winkels uit zien gaan met hun vuurwerk.

Toch wel een gekke ervaring dat een winkel mijn WCKD six dacht om te kunnen ruilen voor een 30sh 20mm cake omdat de WCKD six nier leveebaar zou zijn, om vervolgens na aandringen toch ineens de WCKD six te krijgen.

Gisteren iemand die dacht dat die de Triple X achter de balie op de grond wel even zou pakken. Halverwege het tillen kiepte de medewerker achterover achter de toonbank dankzij het gewicht. Uiteraard gevraagd of die zich niet pijn gedaan had maar moest wel mijn lach inhouden.

Toch wel een gekke ervaring dat een winkel mijn WCKD six dacht om te kunnen ruilen voor een 30sh 20mm cake omdat de WCKD six nier leveebaar zou zijn, om vervolgens na aandringen toch ineens de WCKD six te krijgen.

Hoor en lees dit soort berichten vaker. Hangt richting boevenpraktijken mi, zeker als dan alsnog het product wel te voorschijn komt. Zo'n alternatief kunnen wij als freaks wel duidelijk afwijzen als totaal niet vergelijkbaar, maar een standaard huisvader kan dat ter plekke niet altijd doorzien. Al zou het ook dezelfde ondeskundigheid bij de verkopermedewerker kunnen zijn. De onzin die ik gehoord heb van verkopers tijdens de verkoopdagen :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan