Wat is jou leukste, gekste of meest unieke afhaalervaring.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het afhalen is voor ons allemaal een groot onderdeel van de hobby. Door velen zelfs genoemd als leukste onderdeel. Nou hebben we vast allemaal wel eens leuke, gekke of unieke momenten beleefd tijdens het afhalen. Deel het hier met ons.

Dat was zeker jaarwisseling 22/23
Na een tijdje pielen was t gelukt om lid te worden van ptu op youtube..

Dikke mazzel won daardoor een hele toffe Magnum compound.

Screenshot_20260917_183542_Gallery.jpg

Werdt dus alsnog een ongepland ritje naar vuurwerk 24... was daar een paar jaar eerder al een keer op de gok geweest s'avonds toen was t heerlijk rustig.
Wat een gekkehuis was het daar nu zo op de eerste verkoopdag s'morgens. Zag gelukkig Donnie voorbij lopen dat ik in de rij stond om deze knaller op te halen.
Budget was al compleet op dus was echt alleen deze die ik kwam ophalen. Mocht met Donnie direct mee naar de afgiftebalie nadat ik had gezegd wie ik was en wat ik kwam afhalen, echt top geregeld.
Wat een topper van een box was dit.

Screenshot_20260917_183636_Gallery.jpg

Was een prima jaar wat winnen betreft pakte dat jaar ook nog een lekkere rammer van hff mee bij vuurwerk-beverwijk.
Al met al super afhaal dagen.

Screenshot_20260917_185230_Gallery.jpg

@Vuurwerk Vathorst De leukste, twee winkelkarretjes vol, de rij + sfeer en Dave zelf natuurlijk.

Helaas was één 190€ compound niet aanwezig en hebben we deze omgeruild voor een RiaKeo Elegance. (beetje extra geld voor deze shop vond ik niet erg, ook al was de Elegance 165/170€ eerder bij hun)

Zijn woorden: je komt van te ver om terug te komen morgen, hoeveel km moet je nog vroeg hij met een brede lach?
Ik weet het niet zeker maar volgens mij stond ik ook te ouwehoeren met zijn pa, in elk geval een oudere zeer vriendelijke man!

Natuurlijk ken ik niet elke freak shop en haar medewerkers maar deze man Dave straalt gewoon vuurwerk passie uit, het zal me niks verbazen als die in het weekend een boterhammetje kruit eet!

-

@Vuurwerk Outlet De gekste, veel spul niet aanwezig, drukte, vertraagde vracht, etc, etc. Chaos allom in Pijnacker.

Uiteindelijk een hele vriendelijke medewerker getroffen om te onderhandelen en toch wel één van de hardst klappende compounds meegekregen die vakkundig van zijn ijzeren jasje was verwijderd. (Firestarter 1.2'')

Om de gekheid compleet te maken kreeg ik het aan de stok met één van de buren want ik mocht er niet parkeren, want het waren hun parkeervakken.
Twee van die broccoli kapseltjes en ik zei komt alleen even wat afhalen, alles is hier leeg en jullie zijn al dicht.

Ik moest direct vertrekken anders had ik een groot probleem, mijn vader was er ook bij dus ik droop maar af.

Maar je hebt gek, gekker en gekst.

De auto was dus op een ander plekje gezet en daar kwam toen ik bijna klaar was met inladen de vrachtwagen die mij inparkeerde, doei strak tijdschema! (want ik kon lekker wachten)

-

De meest unieke was bij de lokale snackbar die het als extra verdienste deed.
Ik had deze als afhaalpunt gekozen omdat je via de algemene website als 10e besteller een rambak kon winnen.

Toen ik uiteindelijk de bestelling van ik dacht iets van 25-30€ kwam ophalen was er op de Thunder Salvo 6x na niks aanwezig van die order.
Ik vroeg mijn geld terug, de man wilde me vervolgens een compound aansmeren van 160€.

Gaf me vervolgens 20 euro terug, smeet nog wat in het tasje en zei fijne jaarwisseling alvast.
Bij thuiskomst zag ik dat ik maar liefst 4 vuurwerkbrillen & aansteeklonten had gehad voor bij mijn 6 Thunder Salvo's!

De meest unieke op plek twee komt een tuincentrum, daar had ik een paar dagen na elkaar exact dezelfde bestelling gedaan.
Omdat ik twee afhaal bonnen had moest het ook apart gehaald worden terwijl ik het van te voren netjes aangaf.

Order één kwam met 1 minuut, en order twee duurde een kwartier.
De man wilde net alles in een tasje doen toen ik zei: gooi maar in deze tas.

Zijn gezicht toen die zag dat het exact dezelfde order was maar dan opgesplitst over twee bonnen was goud.

Mijn oudere broer had bij het toenmalige Halfords bij ons dorp een prijsvraag gewonnen. Prijs was uiteindelijk 1000€ shop tegoed! Maar wij waren beide nog niet oud genoeg om het op te halen, dus ouders mee… fantastisch moment was dat, hij met paar 10k rollen en de eerste 500 grammers(die toen net uit waren) en nog meer spul in zn karretje. Ik als klein jochie niet echt jaloers maar wel echt van wow wat vet dit spul! En toen zei mn broer zoek ook maar wat leuks uit…en wat was ik blij met mn “Ego Tripper” toen! Ergens 2006/2007 denk ik…
Moment om nooit meer te vergeten!

Back
Bovenaan