Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om precies te zijn heb 1068euro uitgegeven dit jaar en me budget was maximaal 1300euro dus ben netjes binnen budget gebleven:)

Begon in oktober met het idee dat ik maximaal 120-150 euro uit zou geven. in totaal toch nog 494 euro's geworden :P

Afgelopen jaarwisseling veel geluk gehad met gratis producten en acties, uiteindelijk rond de €250,- euro af moeten rekenen. Ik dacht zelf rond de €500,- te eindigen, maar heb me in kunnen houden tijdens de verkoopdagen. :)

Dit jaar wil ik er een mooie feestje van gaan maken, een bedrag vastleggen doe ik niet, wanneer ik dan genoeg heb bestel ik toch bij 'omdat ik nog geld heb'. Gewoon kopen tot ik tevreden ben!

2013 was het budget 100 euro omdat ik geen baan had is 120 euro geworden.
2014 gaan we maar weer eens geak doen omdat ik sinds vandaag weer werk heb :holland:

Was eigelijk van plan rond de 500 euro uit te geven. Is alleen ietsje meer geworden.
Het is 1837.44 euro geworden :P. Dit jaar toch maar is me eigen inhouden al zal het moeilijk zijn.

Budget was 650, is uiteindelijk 850 geworden. Dit jaar maar eens opschroeven naar 1000:D

In september dacht ik aan 400-500 te besteden, toen was het eind november en was er zoveel mooi spul dat ik op 716,25 ben gaan zitten. Kon natuurlijk onmogelijk wat laten liggen. :P

budget 2013 was €120,-, verwacht dat het budget dit jaar wel rond de €200,- zal komen maar niets is zeker

Voorlopig vind ik het even mooi geweest.
Heerlijke en wederom onvergetelijke jaarwisseling gehad, eentje die elke cent waard is geweest. Daar ligt het absoluut niet aan. Maar toch doet het een beetje pijn als blijkt dat het saldo van je bankrekening in eind december/begin januari een lelijke buts heeft opgelopen.
Spijt heb ik er absoluut niet van, maar toch, mals is het natuurlijk niet voor een dag plezier.

In september gaan we weer verder kijken hoe we er dan financieel voor staan.

Afgelopen oud&nieuw rond de 500 euro uitgegeven komend jaar zit ik te denken aan een eurotje of 2000 als alles mee zit :D

Van wat ik bij heb gehouden heb ik €791,10 uitgegeven. Daar komt nog cat 1 bij van door het jaar heen, en wat gezamelijke bestellingen. Dus het totaal zal wel tegen de €900 gezeten hebben.

Voor voorlopig is het 2014-budget alweer €500. :rolleyes:

Heb rond de 600 euro gezeten vorig jaar. Dit jaar toch maar rond de 400 houden, vond het wel allemaal erg veel afgelopen jaar en er moet ook nog een nieuwe mobiel aangeschaft worden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan