Wat is in jouw ogen een mooie cake met een goeie prijs

een 500 grams cake moet niet duurder zijn dan 50 euro .
verder vind ik het belangrijkste dat efeckt mooi lang blijfen hangen en dat de lucht mooi gevult is . verder hoeven de cakes geen rare vormen te hebben .
en als ze maar goed stabiel zijn en niet om vallen ben ik tevreden

Wat mij wel wat lijkt:

Een Z-shape tails blokje met hoog tempo (1 a 2 sec per rij).
En dan met 2 rijen mines rij-voor-rij als finale.
Hoeveel schots?
Geen idee... hoeveel krijg ik er bij 500 gram? :D
I.p.v. tails kan je ook roman candle bombettes gebruiken als dat beter is voor de effect/prijs ratio.

Varianten op de Sound King Batteria zijn ook zeer welkom! :)

Verder zie ik hier veel mixed effects voorbij komen, prima prima prima!

Mijn fictieve cake.

Paraschute nightmare.
Kan ook paratrooper heten hoor.

Hoeveel schots? 19 shots. (Mag ook meer zijn, maakt niet uit)
Hoeveel MM tube's? 30 mm
Welke tijd moet een cake hebben? In 10 a 20 ceconden moeten de paraschutes uit de cake geschoten.
Tijd van effecten en het landen van de parschutes, zal ongevuur 30 seconden zijn.
Welke prijs? 20 euro.
Welk Effect? Paraschutes.
Met draaitollen (Hoe noem je dat) effect, flash light, strobescoop effect, brandend lichtje effect, knal effect (Paraschute zweeft even en dan knalt het buisje onder paraschute).

Misschien een beetje oftopic, maar weet iemand hoeveel gram een candle mag bevatten of per shot?, want ik zou graag een candle zien met echt lange dikke (bijv magnesium of crackling) staarten die je altijd in shows ziet en om het helemaal mooi te maken een aantal candles in de w shape in de vorm van een cake, beetje moeilijk uit te leggen maar ik denk dat de freaks wel weten wat ik bedoel:bye:

Nou voor de allerlaatste keer zal ik mijn wensenlijst hier neerzetten want tot nu toe heb ik maar bar weinig ideeen uitgewerkt zien worden door impoteurs die dezelfde vraag hadden!! vandaar dat ik wat sceptisch ben.
Met als grote voorbeeld de vraag toen van de VuurwerkBlog.nl - Vuurwerkland Brave & Wichers juni 2008.

Als jou idee in productie werd genomen kon je 100 euro aan vuurwerk ophalen, ik heb nooit meer een uitslag gezien ergens.... terwijl er toch genoeg bruikbare ideeen tussen zaten in mijn ogen dus ik zou zeggen RF profiteer hiervan :wink::wink:

daar komtie ( lijst was langer kon de rest niet meer terugvinden jammergenoeg ):

- Een goede poisenous spider cake : dikke zilveren draaikolken die even op hun plek blijven draaien om vervolgens in een groene, rode, blauwe peony te
bursten.

- Goede spring wind cake, rode kometen met harde crackling boeketten 1" of 0.8inch
50 schoten 10 gr pts per tube VT shape en flink tempo

-Fanshape crackling chrysanthum 1.2 inch 30 schoten 6 x 5, al jaren 1 van de meest verkochte toppers uit het belgische feestvuurwerk assortiment, waar bij de belgische variant maar 10 gram pts per schot heeft en dit in NL zelfs nog hoger kan (en voller of meer schoten!)

-verder zie ik graag dat de cakes worden voorzien van een 4tal flappen aan
de onderkant om zo instabiliteit te voorkomen en de veiligheid te verhogen.

-de extreme salute bundelen in een pakket van bijvoorbeeld 6 cakes voor 100
euro en dan elke cake een ander effect. ( geld in dit geval niet voor RF maar ok zoiets zou wel mooi zijn.)

-single shot assortiment wat maximaal gevult is, 50mm, 50 gr pts en dan
verschillende effecten. Met dit kaliber en pts is denk ik qua effect ook
meer mogelijk. Ik denk aan een grote golden willow / brocade crown ring met
een blauwe peony pistil of harde dragon eggs, golden waterfall/horsetail,
colour changing peony, witte of andere kleuren blinkers. maar wel normale prijzen aub geen 10 euro voor 1 single shot ik zat zelf eerder aan 5 euro te denken!

-Candles met verschillende uitwerkingen, gewoon mooie blinker tails of kometen, fluiters, hummers, fluiters met knal, dikker zilveren tails!

- Ik zou graag de kwaliteit van het kleine vuurwerk ook verbeterd zien worden, denk aan romeinse kaarsen, babyfluitpijlen, grondbloemen, jumping jacks etc. Als het goede kwaliteit is dan mag er best meer voor betaald worden.

-bulk korting, meerdere cakes = flinke korting.

Laatst bewerkt:
Tresher slaat voor mij de spijker op de kop daar waar het gaat om mijn "wens" voor een goede cake.
De Poisenous Spider, citaat:
Een goede poisenous spider cake : dikke zilveren draaikolken die even op hun plek blijven draaien om vervolgens in een groene, rode, blauwe peony te
bursten.

Ik zit al heel lang te hopen op een dergelijke cake in Nederland te kunnen kopen.

Kwaliteit is voor mij belangrijk, dat mag geld kosten mits in verhouding.

Om er zeker van te zijn dat we over hetzelfde praten (er zijn heel veel producten in omloop met de naam Poisenous Spider, maar met verschillende uitwerkingen) heb ik als voorbeeld een filmpje bijgevoegd:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals de venezia van weco of kijk bv naar b&W gold rush en golden glorie die waren vroeger ook altijd met mooie draaikolken en blauwe pony en het liefst dan met verschillende kleuren en zo lang mogelijk dus 500 gram. Moet toch wel realiseerbaar zijn.

Laatst bewerkt:
Tresher slaat voor mij de spijker op de kop daar waar het gaat om mijn "wens" voor een goede cake.
De Poisenous Spider, citaat:
Een goede poisenous spider cake : dikke zilveren draaikolken die even op hun plek blijven draaien om vervolgens in een groene, rode, blauwe peony te
bursten.

Ik zit al heel lang te hopen op een dergelijke cake in Nederland te kunnen kopen.

Jazeker Moontan we hebben het over dezelfde, dit is echt 1 van mij alltime favorieten. Prachtig gewoon.

FPM heeft ook een filmpje ervan, deze is van WECO http://vimeo.com/4810489

Broekhoff heeft ook zown beest in het assortiment. Erg gaaf, een afgeslankte versie voor de NL consument moet misschien wel mogelijk zijn.

Wat ik heel graag zou zien :) is een waaier :) die 3 shots tegelijk in de lucht schiet, en dan hele groten en volle palm boeketten! zoals de extreme salute B6 versie een beetje, maar dan 3 tegelijk in waaier en dan 12 keer achter elkaar :) zodat je een 36 shots 500 grams cakes hebt :) zou egt mooi zijn!

de Sensation of Joy vind ik een mooie cake zn klein potje en zulke groote inhoud voor maar 9 euro daar kan je echt helemaal niks over zeggen. Alleen TOP!!

Mvg michel

Ik vind de Beautiful Leaves echt overweldigend mooi... keiharde burst, grote effecten, goed tempo en een superfinale. Absolute must have!!!

In mijn ogen vind ik en goede cake de Fusion van zena.
Waarom?
Hij heeft mooie salvos, mooie gouden regens en op het laatst goede salute knallen.
En het is een goedkope 500 grams cake.
Heb hem natuurlijk zelf ook in het assortimend.
Heb hem 2x besteld.

hallo jeroen
ik had de rfc 1377,1380,13103 allemaal topblokken.
De rfc 13103zou ik nog graag met 20ex 2,5 inch willen zien.
Ook graag 3+4 inch blokken.
En als het kan een 100 shots 2/2,5 salute blok ala bs100.
mvg paulus

hallo jeroen
mvg paulus

Het gaat hier over Nederlands consumenten vuurwerk.
En het vuurwerk wat jij op noemt valt daar niet onder. :wink:

Hallo teun
Nog de beste wensen voor 2010.
Ze waren wel zeer mooi ,maar ik mis de grote finale.
mvg paulus

hallo jeroen
mvg paulus

En het liefst thuisbezorgd met een strikje erom? :D
(sorry... :p)

on-topic:
Het zou mooi zijn als jullie de concurrentie met de Silver Salute van Wolff aan (kunnen) gaan. Geen kopie uiteraard, maar een stevige tegenhanger. Dat was toch echt 1 van de toppers van 2009, zowel qua effect/knal als qua prijs.

En het liefst thuisbezorgd met een strikje erom? :D
(sorry... :p)

on-topic:
Het zou mooi zijn als jullie de concurrentie met de Silver Salute van Wolff aan (kunnen) gaan. Geen kopie uiteraard, maar een stevige tegenhanger. Dat was toch echt 1 van de toppers van 2009, zowel qua effect/knal als qua prijs.

helemaal mijn idee, en dan iig ook geen blokje met weinig schoten :D
iig tenminste 36 schoten en dan bijvoorbeeld whistling salute of whirling tail en uiteraard met ti-boeketjes!
En zelf verschillende effecten kan ook maar dan denk ik meer in de 50+ schoten :rolleyes:

Back
Bovenaan