Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Royal Thunder van Royal, Black Spanish Crackers van Cafferata. En mochten ze nog ergens te koop zijn? De grondbloemen met knal van GBV.:wink:

Leuke en nuttige topic dit en de grondbloemen van GBV zijn inderdaad toppers. Hoop dat ik ze dit jaar nog ergens kan vinden bij mij in de buurt.

Als je geluk hebt..dit is het laatste jaar dat je hier en daar nog restanten GBV grondbloem kan vinden...

Nope, ze mogen echt niet meer verkocht worden...! Ik heb een winkelier hierover het e.e.a. gevraagd en hij had ze nog op voorraad, maar heeft ze uiteindelijk weggegooid ergens dit jaar!

Als je geluk hebt..dit is het laatste jaar dat je hier en daar nog restanten GBV grondbloem kan vinden...

Of de Spinning Flowers with Bang van Wolff Vuurwerk, hier in de buurt heeft een Dealer nog restanten liggen. Die knallen ook erg lekker! Vorig jaar gelukkig nog wat extra's gekocht, zonde dat die dingen niet meer mogen.

Is de PyroPower Reaper wat? Of gaat deze amper harder dan een kanonslag/thunder shock?

Ik heb ze vorig jaar gekocht en ze gaan ietsje harder dan een kanonslag. Of het een meerwaarde heeft, tja niet echt. Maar wil het echt een meerwaarde hebben dan zouden ze net zo hard moeten gaan als een nitraat, vind ik.
En dat is helaas niet zo.

Ik ga dit jaar wel een filmpje maken met de reaper, spanish black cracker, kalasnikof en een gewoon rotje.

Ik heb de reaper gehad, zonde van je centen. Ik vond hem waardeloos knallen en duur. Dan beter de sky thunder, die presteert beter en knalt iets harder als de gemiddelde kanonslag.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling he! Stel je eens voor wat er zou gebeuren als de bombette alsnog wegschiet en tegen iemand aan knalt, wat als er een steentje ligt, de bombette knalt en dit steentje iemand verwondt? Heb je enig idee wat voor gevolgen dit voor jou, maar al helemaal voor iemand anders kan hebben als een ander gewond raakt? Bovendien, gebruik vuurwerk op de manier waar het voor gemaakt is, er zijn al velen die niet bepaald voor vuurwerk zijn en om eraan bij te dragen om deze mensen meer redenen te geven om ertegen te zijn is nooit goed.

Laatst bewerkt:
Black Spanish Crackers vond ik voor nederlandse bodem goed knallen, je moet alleen die staart er afscheuren en ze neerzetten zodat je een iets hardere knal krijgt omdat de klei er dan van onder niet echt uitfloept

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan